sobota 9. marca 2013

Čo vy a MDŽ?

8. marec patrí každoročne nám ženám, slečnám, dámam. Na veku podľa mňa nezáleží. Oslavujete tento sviatok? Obdarúvate seba a svojich blízkych? Dostávate nejakú tu kvetinku alebo inú drobnosť v tento deň?
Ja som dnes dostala handmade darček od priateľovho synovčeka (prváčik) - túto milú kvetinku. Povedala by som, že je to Calla (po vygooglení). Zlaté nie?

Od priateľa nič ako vždy. On nemusí ani Valentín a určite si ani nepamätá, kedy je aký sviatok. Chlapi. (Alebo žeby len ten môj?) No nič, keďže ma obdarúva priebežne celý rok, tak už som sa s tým zmierila, že ma ľúby stále a nielen jeden deň v roku. V rodine si kupujeme sladké drobnôstky. Mame a starej mame kúpim nejakú čokoládku ale odovzdám až pondelok (nie som doma). Áno, nie je to nič svetoborné ale ja a darčeky - Sodoma Gomora, Cecilko. Asi nemám fantáziu v tejto oblasti, lebo aj na Vianoce mám problém vybrať niečo čo by bolo užitočné ale zároveň sa to človeku páčilo. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...