streda 27. marca 2013

Garnier essentials hydrating day care



O výrobku:
- Hydratačný denný krém so zmatňujúcimi účinkami z výťažkov z lopúchu.
- Aby normálna a zmiešaná pleť zostala po celý deň jemná a svieža, potrebuje optimálnu hydratáciu bez mastného efektu. Ochranný hydratačný krém Garnier Essentials s výťažkami z lopúchu dlhodobo udržuje úroveň prirodzenej hydratácie pleti a účinne ju chráni. Jeho nemastné zloženie má zmatňujúce účinky. Je vynikajúcim podkladom pre make-up...
- (krabičku už nemám, takže trochu google a improvizácie)








- na tvári je ľahučký ako obláčik (nemám rada tie masky na tvári, ktoré cítim po iných mastičkách)
- za chvíľu sa vstrebe, ale ten príjemný pocit na tvári ostáva ešte dlho
- pekne vonia, tak prirodzene (také vône ja môžem), žiadne umeliny
- obal, aj tento aj ten sklenený predtým vyzerajú tak hravo (keď ho niekomu hádžete je to praktickejšie - ako loptička:)








- cena, zdá sa mi 5,- e za taký mali záprdok dosť
- výdrž +/- 3 mesiace (ale zdá sa mi, že sa mi vytráca sám od seba)
- nos mám taký suchý, šupinatý, takže ten mi nehydratuje bohvieako (zatiaľ som však nenašla nič lepšie)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...