štvrtok 21. marca 2013

Georgette Heyerová - Vojvodova pomsta



Anotácia:
Keď chladnokrvný vojvoda z Avonu Justin Alastair zachránil červenovlasé darebné chlapčisko - Léona - a urobil z neho svoje páža, chcel sa iba pomstiť. Mal podozrenie, že toto pekné dieťa je v skutočnosti dievča - Léonie - a že je to legitímna dcéra nenávideného grófa de Saint-Vire, ktorú jej otec zavrhol a zbavil dedičstva, pretože túžil po mužskom potomkovi. Vojvodov plán bol jednoduchý: predstaví dievča svojmu nepriateľovi, pomôže dievčine nadobudnúť svoje právo, a pritom zničí jej otca. Spustil nebezpečný plán, nerátal však s tým, aký prerod nastane u Léonie, ani s tým, aké nežné city v ňom vyvolá...

O knihe:
- 1. časť z trilógie Alastair-ovci.
Vojvodova pomsta, Diablovo plemeno (práve čítam), An Infamous Army (u nás zatiaľ táto kniha nevyšla)
- Ak potrebujete v knihe erotiku, po tejto knihe rozhodne nesiahajte. Toto je veľmi slušnučké dielko.
- Obálka sa mi moc nepáčila. Nepamätám si, že by mala hlavná hrdinka ružové šaty. Biele áno, zelené áno. (Možno som len nepozorne čítala). Ale táto obálka nepatrí k tým najhorším.

Moje pocity:
- Justin Alastair mi prišiel na začiatku knihy ako gay. Naleštené nechty, vejáre, napúdrované vlasy, či parochne. Viem, že vtedy bola taká móda, ale fuj. A tie rozhovory s jeho priateľom. Skôr mi to prišlo akoby sa rozprávali dve ženy. Chýbal mi tam taktiež pohľad zo strany hlavnej hrdinky. Ako sa cíti, keď sa musí prezliekať za chlapca. Či je naozaj taká závislá na Justinovi alebo takú naivku len hrá. ALE okolo strany 100 sa to rozbehlo. (Som rada, že sa riadim pravidlom - knihu dočítať až do konca, ak nie hneď, tak raz). Aj keď mala kniha nudný začiatok, potom sa to rozbehlo. Rupert, sa mi páčil. Dúfala som, že sa dajú dokopy. Okolo strany 200 mi začal byť sympatický aj Justin, vojvoda z Avonu, jeho sestra a všetci zúčastnení.
- Musím sa priznať, že pri listoch od Léonie mi aj slzička ukápla. Z toho vyplýva, že aj jemne knihy, bez vulgárnosti, erotiky sa dajú čítať. Ale hlavný hrdinovia sa musia vidieť viac ako 3x za celú knihu. (Už som čítala aj takú knihu, že sa videli asi len 3x a nakoniec sa dali dokopy. To akože kedy sa stihli zamilovať? ) Ale to sem nepatrí táto kniha je lepšia ako dobrá, takže...

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...