sobota 30. marca 2013

Marcové úlovky - knihy

Každý mesiac si spravíme rekapituláciu v mojej knižničke, šatníku, v drobnostičkách, čo mi spravili radosť...
Tento článok bude venovaní knižným úlovkom. V ďalšom bude všetko ostatné.

Marec mesiac knihy bol štedrý (mám však obavy, že aj za zvyšné mesiace). Ale musím povedať, že všetko za výhodnú cenu. (Neviem, či sem mám písať, kde a za koľko som knihy kúpila. Takže ak bude záujem píšte.)


12 úlovkov



Jude Deverauxová - Vôňa jazmínu
Georgette Heyerová - Vojvodova pomsta (recenzia tu)
Georgette Heyerová - Diablovo plemeno (recenzia tu)
Julie Garwoodová - Keď sa zaľúbiš (čítam teraz)
Lisa Kleypasová - Hlas srdca


Jana Pronská - Zradená ľúbosť
Jana Pronská - Bosorkina dcéra
(konečne som sa dostala aj k Pronskej, neviem sa dočkať, keď si ju prečítam,
lebo moje očakávania sú obrovské)
Mary Baloghová - Zvrhlá láska
(aj na Baloghovú som zvedavá, lebo som počula, že je dobrá)


Blanka Gondová - Carpona v plameňoch
(z recenzií viem, že neskončí happy endom, ale je zo Slovenska, tak prečítam a uvidím :)
Eva Ava Šranková - Izabela II. V tieni Notre-Dame
(na knihu som sa tešila, teda nie na knihu ale na pokračovanie príbehu)


knižočka Bratislava
(no nekúp to za tie prachy, a keď pôjdeme na výlet do BA, môžeme si popozerať zaujímavé miesta)

Výhra z bux.sk
Maria Trebenová - Z mojej domácej lekárne
(snažím sa liečiť doma. Pijem bylinkové čaje, cvičím, zdravo sa stravujem,
teda snažím sa, ale je to ťažké :D ..., takže knižku určite využijem)


K výhre som dostala aj tieto 4 záložky, ktoré ma potešili ale najviac sa teším záložke Terapia láskou (keďže oboch hercov mám rada a aj táto knižka by ma potešila, snáď raz).


Už viete o čom budú najbližšie recenzie. Tešíte sa? Čo máte nové na poličkách vy? Kupujete veci v zľavách alebo musíte mať novinky, hneď ešte za horúca?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...