streda 20. marca 2013

Nivea invisible for black & white clear deo-spray



O výrobku:
- sprej antiperspirant
- Nezanecháva biele stopy na čiernom oblečení. Predchádza vzniku žltých škvŕn na bielom oblečení. 48-hodinová efektívna ochrana proti poteniu so starostlivosťou Nivea. Bez alkoholu a farbív, dermatologicky testované a schválené.
Použitie: Aplikujte zo vzdialenosti 15 cm priamo na pokožku podpazušia. Nechajte zaschnúť.

Môj názor:
- Zámer na kúpu tohto výrobku boli žlté škvrny na bielom oblečení. Účinok bol super, či biele, či čierne. Ale po dlhšom používaní som si všimla, že smrdím. Z toho úžasného pachu som obviňovala frajera a nakoniec som zistila, že som to ja. Fuj! Keby som bola mesiac v pralese bez voňaviek, bez kúpeľa, tak by som zrejme nesmrdela tak ako po tomto zázraku.  Takže zase ma Nivea namotala a potom mi zlomila srdce.







- lacný
- vôňa je trošku silná ale dá sa to prežiť
- nezanecháva škvrny, ani na bielom, ani na čiernom
- sprej vydrží dlho (mám ho 3 mesiace a stále sa ho nemôžem zbaviť. miň sa, miň sa!)








- smrdím, neobyčajne!
- potiť sa potím, na niektorých veciach vidieť mokré mapy

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...