piatok 22. marca 2013

Piatkový veget

Dnešný víkenďák bude venovaný animákom, rozprávkam. Priznávam som veľké decko ale ani zamak mi to nevadí. Milujem Disneyho. Do kina chodím na 90% na rozprávky, neznášam titulky po 1. nestíham čítať, po 2. keď čítam nestíham pozerať a zato mám ešte platiť, nee.

Film:
Hotel Transylvania
- od začiatku až do konca som sa parádne bavila. Dracula ako rodič bol úžasný. Človek si ho aj zamiloval. Všetky postavičky boli nezabudnuteľné.



Seriál:
Monster High
- Byť znovu dieťa, tak určite popri Barbie by som mala Frankie Stein, Draculauru, Cleo De Nile, Clawdeen Wolf, Ghouliu Yelps...



Hudba:
- môj budík (predtým som mala Káčerovo :D hovorím veľké dieťa)



Tereza Kerndlová - Já chci jen to, co chci
- Keď sa tu už venujem animákom nedá mi nespomenúť túto pesničku z Na vlásku/Tangled je skvelá.


Prajem krásny víkend. Ja som zvedavá, kde skončím. A čo vy? Už viete kde cez víkend skončíte? Aké máte plány?

4 komentáre:

  1. Hotel Transylvania si už chcem strašne dlho pozrieť :) Strašne mám rada rozprávky :D

    PS: Pridaj si modul, cez ktorý môžeme folownúť tvoj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za typ. Idem to nejak nahodiť ale ako začiatočníčke v blogovaní to bude asi (trochu) na dlhšie :D

      Odstrániť
  2. Neboj každá z nás si tým prešla. Napíšem ti návod ak by si nevedela :)
    Rozloženie - Pridať modul gadget- a tam si už vyberieš rôzne moduly, či chceš aby ťa sledovali cez mail alebo google + a podobne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem. Pridala som sem Bloglovin (to si myslela?), lebo jedine cez čo ja sledujem ľudí je asi google+ to mi príde také v pohode. Chodím, tam každý deň, ľahko sa tam pridávajú blogy...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...