utorok 30. apríla 2013

Aprílové úlovky

Tento mesiac toho bolo pomenej, ale tak nemôže byť každý deň nedeľa:)

Do knižničky mi pribudli tieto dve knihy:

Kresley Cole - Kapitánová láska



- využila som na Martinuse poštovné zadarmo (dosť ma to potešilo, lebo túto knižku som si obzerala už dlhšie, ale kvôli jednej knihe sa mi nechcelo platiť poštovné)
- bola som milo prekvapená. Čakala som, že to bude tenká knižočka, tak na jeden večer, ale toto je hotový tlsťoch.
- a taktiež ma potešili 3 záložky



Nora Robertsová - Ustlané na ružiach



- výhra z Bux-u
- trochu ma potešila (nová, neprebádaná autorka pre mňa), trochu sklamala (kniha je šikmo zviazaná, alebo ako to nazvať, ale chybičky krásy mi neprekážajú. Ako výhra ok ale keby som si ju mala kúpiť za normálnu ceny takúto šikmú asi by ma to kúštik naštvalo).
- už sa neviem dočkať, keď sa k nej prepracujem cez ostatné knižky. Nejak mi to čítanie v poslednej dobe ide ako v lete na saniach.

šikmá veža v Pise


Veci z ostatných oblastí:


Dlhé tričko (k leginám)
- konečne tričko, ktoré je dlhé podľa mojich predstáv (možno ešte viac) a so zaujímavou slečnou. Tiež sa mi na ňom páčia tie ružové bodky.


Dokopala som sa ku kúpe Listerine (ale teda ble musím si ho riediť vodou a aj tak je stále ešte silný pre moje zuby aj jazyk)
Krém na ruky med a koenzym Q10 (chcela som vyskúšať krém na ruky od Neutrogeny, ale keďže je už skoro leto, tak tak som sa nechala nalákať týmto krémom)
Balzám na pery - Labello harmanček a nechtík (už dlhšie používam med a mlieko, ale chcela som skúsiť niečo iné. Dúfam, že aj táto voľba bude dobre chutiť.)
Balea deo kristall (odporučené od švagrinky. Vraj je to veľmi dobre proti poteniu, tak som zvedavá)
Náplasti so striebrom (leukoplastov nikdy nie je dosť, hlavne pre takú osobu ako som ja, že sa dokážem aj na papieri porezať. Len škoda, že na nich nie sú pekné obrázky.)
a nakoniec zápisníček na moje múdre myšlienky na blog a tak všeobecne :)

Z knižnej oblasti som spokojná (ešte mám čo čítať), ale oblečenie ma dosť sklamalo. Jedno triko za mesiac, keď moja skriňa zíva prázdnotou je dosť smutné. Musím sa obhájiť, že to nie je moja vina. Včera som si skúšala xy riflí a ani jedny mi neboli dobré :( Skúšala som si saká, ale na ulicu by som v nich nevyšla :/

Chystáte sa dnes stavať máj? Alebo niekto z okolia BN zajtra na veterány? Pekný dník a nezabudnite zajtra na pusu pod rozkvitnutou čerešňou :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...