streda 17. apríla 2013

Garnier PureActive Exfo Brusher


jemné štetinky




O výrobku:
Odstraňuje maz a odumreté bunky.
Proti akné a stopám po akné.
ExfoBrusher intenzívne eliminuje i tie najviac nedostupné nečistoty, redukuje produkciu kožného mazu, a tak bráni vzniku čiernych bodiek.

Môj názor:
- Kúpila som si ho, lebo moja pleť bola (a ešte aj je) v hroznom stave. Používam ho už 4 mesiace. Vidím zlepšenie (menej akné, niekedy žiadne) ale stále to nie je ono. Chcem vyjsť medzi ľudí bez pocitu, že by som si chcela navliecť na hlavu papierový sáčok, lebo je plná vyrážok ako keby som bola v puberte.








- cena
- štetinky sú príjemné pri umývaní
- akné mám menej, ale nejaká vav zmena to nie je
- vôňa príjemná
- fľaštička sa dobre otvára
- zatiaľ ho mám 4 mesiace a ešte vyzerá, že dlho budem








- zdá sa mi, že vysušuje, lebo po použitý mám takú scvrknutú tvár (teda pocitovo) a na nose šupinky
- nečistí nos (póry)
- bacha na oči môže kvapnúť a dosť to štípe

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...