pondelok 1. apríla 2013

Kat Martin

Okúpaná. Voňavá, ale už len jednou voňavkou (mojou) a nie desiatimi. Už ma hlava bolela.
1. apríl, Veľká noc, snežné zbytky... Nenadarmo sa hovorí apríl mesiac bláznov. Dnešok začal, tak krásne. Umývam sa a frajer sa ku mne túli (ja blondína vôbec mi to nebolo podozrivé) a zrazu prásk skončila som pod sprchou. (Samozrejme to nemohla byť teplá voda. Šetríme:) Aspoň budem konečne zdravá (už by bolo načase).
1. apríl mám rada. Tie 1.aprílové žartíky zbožňujem :D Teda pokiaľ ich ja vystrájam druhým. Som škodoradostný človek. Najskôr sa smejem a potom ratujem.

Dnešný článok, ale nie je o tomto patrí Kat Martin.

Kathleen Kelly Martin


14. júl 1947
- americká spisovateľka dobrodružných románov
- občas používa pseudonym Kasey Mars alebo Kathy Lawrence (s Larry Jay Martin)
- vydatá za spisovateľa a fotografa Larry Jay Martina
- písať začala v roku 1985
- píše romány z histórie i zo súčasnosti
- autorka týchto kníh (21):
Zamatová neha
Hodváb a oceľ (Lichfield séria)
Bez srdca
Vnútorný oheň
Podozrivá (Séria bez srdca)
Cnostné srdce
Ohnivé srdce
Odvážne srdce (Srdcová séria)
Vôňa ruží
Vrchol (Paranormálna séria)
Nevestin náhrdelník
Diablov náhrdelník
Vojvodkynin náhrdelník (Náhrdelníková séria)
Royalova nevesta
Reesova nevesta
Rulova nevesta (Nevesty)
Nenaplnená nevinnosť
Nebezpečné vášne (Kingsland séria)
Falošné sľuby (Clayton)
Vianočné hodiny
Tajomstvá noci

Moja Martinová v počte kusov 11 :




Reesova nevesta



Anotácia:
- Vo vojne zranený major Reese Dewar sa vracia do Anglicka - zranenia sú však bezvýznamné v porovnaní s jeho zlomeným srdcom.
- Zaľúbený Reese pred rokmi opustil svoj domov v Briarwoode so sľubom tmavovlasej Elizabeth Clemensovej, že sa po návrate zaňho vydá. Pár mesiacov po jeho odchode sa však vydala za grófa Aldridgea, muža s bohatstvom a spoločenským postavením, aké Reese nikdy nemohol dosiahnuť. Pre spomienky na tú zradu je teraz jeho návrat domov viac trpký ako sladký.
Pohľad na Elizabeth stojacu pred jeho dverami v odeve vdovy zaboril nôž do rany ešte hlbšie. Obavy o bezpečnosť synčeka však prekonali jej hrdosť. Prosí Reesa o ochranu pred tými, čo by najradšej videli chlapca mŕtveho, aby si mohli privlastniť jeho majetok. Reese súhlasí s ťaživým záväzkom. Cíti, že Elizabeth stále ukrýva hlboké tajomstvá - a Reese vie, že sám sa stavia do ohrozenia... opätovnej straty svojho srdca.

O knihe:
- 2. časť trilógie o nevestách
Royalova nevesta, Reesova nevesta, Rulova nevesta
- obal - farba je vášnivo-červená, obrázok je pekný. Taký lepší priemer. Nie je to vav, že padnem na zadok, ale ani niečo nudné. Je to pekné.

Moje pocity:
- Elizabeth mala poriadnu guráž. Neviem si predstaviť, že by som len tak ušla z domu za bývalým snúbencom (potom čo sa medzi nimi stalo) a žiadala ho o pomoc. (Ale išlo jej o vlastný život a život jej syna). Myslím si, že vedela, že ich Reese len tak nevyhodí spredo dverí, lebo má naozaj šľachetné srdce, aj keď zranené. Niektoré situácie som neočakávala, teda aspoň nie na začiatku.
- Reese aj celá jeho rodina. Je mi sympatická. Mám rada také tie súdržné rodiny. V takýchto knihách síce viete aké bude rozuzlenie (poväčšine), ale netušíte ako sa k tomu dopracujú. Proste ako sa vykľujú na svet Elizabethine tajomstvá a kedy.
- Kat vie opísať postavy, že sú sympatické alebo protivné. Medzi tie nesympatické som zaradila Masona (Elizabethinin švagor) s manželkou. Čo človek spraví pre peniaze je niekedy až neuveriteľné. Môžu naozaj existovať taký ľudia, ktorý by chceli pripraviť nevinné dieťa o život?

Za mňa:

2 komentáre:

  1. Tak takýchto knižiek máme doma plno - v mamininej knižnici. Už som jej postupne začala kradnúť takéto historické romány, ktoré ma začali veľmi baviť. Ale od tejto autorky som ešte nič neprečítala, pričom viem, že aj od nej máme knižky. Ale určite to v budúcnosti zmením :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...