pondelok 29. apríla 2013

Linda Lael Miller

Parádny víkend. Môj prvý motozraz a konečne sme zdolali aj Beckov. Rozmýšľala som, že by som pridávala aj články z výletov. Len ešte netuším ako by som to mala poňať. Ale teraz k dnešnému príspevku o:

Linda Lael Miller


1949
- americká autorka, "Prvá dáma Západu"
- píše tiež pod pseudonymom Lael St. James
- vyrastala v Northporte, kde jej otec pracoval ako miestny šerif
- jej spomienky na detstvo zahŕňajú jazdu na koňoch a hru na kovbojku na farme jej prarodičov
- začala písať svoje vlastné príbehy, keď mala 10 rokov
- svoju túžbu po cestovaní si splnila po ukončení strednej školy. Londýn, Taliansko, Rusko, Hong Kong, Izrael a dosť času strávila aj v Arizone.
- túžba po domove ju priviedla späť do Spokane, na jej vlastnú farmu
- zrod jej spisovateľskej dráhy začal dňom, keď jej učiteľ povedal, že príbehy, ktoré písala boli dobré a mohla by mať v písaní budúcnosť
- svoj prvý historický román (Fletcher's Woman) publikovala v roku 1983
- jej knihy pokrývajú širokú škálu žánrov - historické, zo súčasnosti, o upíroch, paranormálne
- svoje knihy situuje do Arizony a jej hrdinky sa vyznačujú tým, že sú to silné ženy

- knihy, ktoré jej vyšli u nás (4):
Strážca zákona
Pištoľník (Dvaja bratia)
Jessica
Rachel (Príbehy zo Springwateru)

Moje knihy (3):



Jessica





Anotácia:
Jessica Barnesová sa odmieta stať poslušnou manželkou. Doposiaľ však nestretla muža, ktorý by hľadal u ženy čosi viac. Odchádza z Východu, aby pomohla svojmu bratovi viesť Springwaterské noviny, ale keď príde do mesta, nachádza poloprázdny dom a noviny pred krachom. Schopná Jessica sa rozhodne vyhrnúť si rukávy a prevziať nad všetkým starostlivosť. V mestečku sa dovtedy nezjavila žena ako ona a túto skutočnosť si jasne uvedomuje aj Gage Calloway. Ako starosta nedokáže zniesť spôsob, akým Jessica kritizuje jeho rozhodnutia. Ako muž však pozná, že je očarujúcou mladou ženou, ktorú túži vrúcne milovať a spoznať bližšie. Obaja sú však príliš nezávislí a ani jeden z nich neverí na lásku. Nájdu si k sebe cestu?

O knihe:
- 5. časť zo série Príbehy zo Springwateru
- Springwater; Rachel; Savannah; Miranda; Jessica; A Springwater Christmas; Springwater Wedding

Moje pocity:
- je škoda, že tejto autorke nevyšlo u nás viac kníh. Píše síce malé dielka (počtom strán) ale obsahovo im nič nechýba. Taká príjemná oddychovka.
- mám rada príbehy, kde sa hlavné postavy najskôr klbčia a potom sa pomaly do seba zamilujú. Títo dvaja sa síce hašterili, ale bolo pekné, že jej aj napriek tomu pomáhal.
- zaujímavá žiadosť o ruku (ale rovnako zaujímavá bola aj v Pištoľníkovi). Bez štipky romantiky, ale predsa nečakano-zaujímavé.
- taktiež sa mi páčilo ako ani na sekundu nepomyslela, že sa zbaví svojich malých neteriek
- nechýbala ani čerešnička na záver :)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...