piatok 26. apríla 2013

Piatkový veget s Queen Latifah

Práve obedujem. Som unavená. Ešte ma čaká sprcha a potom hurá do perín. Dnes som toho stihla dosť. Bola som na pošte po balík od Martinusu. Šoférovala som tatov Peugeot. Nerada šoférujem cudzie auta (aj keď tata nie je cudzí, ale je iné rozbiť svoje auto ako hocikoho iného) a bolo to úúúúúúžasné. Zatiaľ mi vymenil zimné gumy za letné. Potom sme v autíčku spravili jarné upratovanie. (Za vrece bordelu, že fúha. Kde sa to tam zobralo?). Vymenili poťahy a pekne ho poumývali :) Potom sme sa boli previesť s drahým a chalanmi na zmrzlinku do Uheriec. (Milujem šmolkovú :)

Ale späť k téme. Queen Latifah mi je veľmi sympatická. Preto by som vám chcela predstaviť jej tri filmíky, ktoré mám rada. To, že je trochu pri tele jej neuberá na sexepíle. Čo myslíte?


Jedine ona / Just Wright
- to jej auto s ďolikom (netuším ako sa to píše) sa mi páčilo :)



Salón krásy / Beauty Shop
- Alicia Silvestone (jediná beloška v "černošskom kaderníctve") sa mi tam rátala



Posledné prázdniny / Last Holiday
- čo by ste spravili, keby ste zistili, že vám už neostáva veľa času?


Užite si víkend :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...