nedeľa 5. mája 2013

Motozraz TT a Beckov

Minulý víkend (26. - 28. 2013) sme boli na menšom výlete najskôr Bojná (tam sa nám nepáčilo, tak sme sa presunuli ďalej), Piešťany (tam len na skok), zakotvili sme na Motozraze v Trnave a nakoniec sme boli pozrieť aj na Beckove - otvorenie sezóny.

Motozraz Trnava





Veľa ľudí, málo miesta. Ale ako sa hovorí dobrých ľudí sa všade veľa zmestí.

Toto by bolo na naše cesty ako stvorené.

Pálenie pneumatík. Asi som jediná, ale príde mi to ako znečisťovanie ovzdušia a viac sa mi páčila súťaž o najhlučnejšiu motorku ako toto.

Návrat zo spanilej jazdy.
To číro bolo vtipné.
Ten pán, tá motorka. Najskôr ma napadlo, že pani manželka sa oholila a on to pripelepil na motorku, ale nech to ma z kade chce páčilo sa mi to. Veď koľko chlpatých motoriek ste videli? Táto bola moja prvá.

Toto k motozrazu nepatrí, ale ako príjemné spestrenie sa mi to páčilo.


Zrúcanina hradu BECKOV


Z vonku je to úžasný, krásny hrad / zrúcanina, ale zvnútra som čakala trochu viac. Bola som jemne sklamaná. Všetci ho tak ospevujú. Trikrát sme tam boli a až na štvrtý sa nám podarilo dostať dnu. Čakala som niečo iné. Trochu viac zachovaný. Ale určite tam odporúčam ísť sa pozrieť. Boli tam zaujímavé predstavenia a úžasný chlieb s džemom a oštiepkom a to všetko krásne opečené. Mňam. Taktiež tam majú aj knižničku z Domova použitých kníh. Som knihomoľ, ale bolo mi divné sa tam tým prehrabávať, obkukovať, takže som si nič nedoniesla :( Možno nabudúce.
Na koniec sme skončili na hranolkách a kofolke pod hradom. Skoro som tam umrela od hladu a mala som chuť ísť im pomôcť spraviť tie hranolky. Nakoniec sme sa dočkali, najedli sa a šli sme domov :) Po ceste domov ma skoro odfúklo, ale páčilo sa mi veľmi veľmo :)




Frajer strieľal (mal aj asistenta musím nažalovať).

Vystúpenie - skoro všetci mŕtvi.

Tie domčeky sú zaujímavý nápad. Tuším v nich bolo wc, suveníry...



Najlepšie opäť na koniec :D

Minulý víkend bol krásny, aj počasím, aj zážitkami. Aj keď navečer to bolo už trošku horšie.
Užite si posledné hodiny tohto víkendu. Dúfam, že pár minút, aj pri mojom článku :)

2 komentáre:

  1. Zdar!
    Pekný popis. Nevydalo mi - bol som inde - ale ako keby som tam bol.
    Vďaka!
    AHOJ!
    Ľubomír KAWA

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...