utorok 21. mája 2013

Nora Robertsová - Ustlané na ružiach



Anotácia:
Štyri nerozlučné priateľky Parker, Emma, Laurel a Mac si v Connecticute založili úspešnú svadobnú agentúru s názvom Sľub. Emme Grantovej, romantickej duši a šikovnej kvetinárke, sa splnil sen. Celé dni trávi medzi kvetmi a tvorí originálne svadobné dekorácie.
Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že rovnako prekvitá aj jej ľúbostný život. Táto štíhla, zmyselná žena rozžiari každú miestnosť, do ktorej vkročí. Muži jej ležia pri nohách, lenže stále nenašla toho pravého. Komu by napadlo, že ho napokon objaví tam, kde by ho nikto nehľadal?
Jack Cook a Emma sa poznajú už dlhé roky. Jack je blízkym priateľom Parkerinho brata, a preto tak trochu patrí do rodiny. Šarmantný architekt si jedného dňa uvedomí, že jeho priateľské city k Emme prerástli do niečoho hlbšieho. Keď mu Emma opätuje náhodný bozk, odrazu sa všetko komplikuje. Problém je v tom, že zatiaľ čo Jack sa trvalého vzťahu bojí ako čert kríža, Emma túži po láske na celý život. Ak chcú nájsť spoločnú cestu, musia veriť v spoločný cieľ.

O knihe:
- 2. časť zo série - Svadobné kvarteto
- Sen v bielom, Ustlané na ružiach, Čaro okamihu, Navždy spolu
- obálka - originály sa mi páčia viac. Tam mala krásnu kyticu, keďže robila s kvetmi. Ale aj tá naša nie je na zahodenie taká milá a aspoň na nechtoch má kvetinky, ktoré sa mi zdali na začiatku gýčové, ale potom to už bolo ok a hodilo sa to ku knihe :)

taká kytica mi na našom obale chýba

Moje pocity:
- chcem také kamarátky. Tie baby si od detstva, až po dospelosť udržali krásne priateľské vzťahy. Teda nie len baby, ale aj Del (Parkerin brat), Jack a teraz aj Carter (snúbenec Mac).
- chcem takú prácu, ktorú budem milovať. Všetky štyri robia niečo čo ich baví, vnútorne napĺňa a preto im to ide ako po masle.
- chcem všetky knihy od tejto autorky. Presnejšie musím mať celú túto sériu. Najviac sa teším na Parker. V tejto knižke ma dostalo stretnutie Parker a ... :)
- ďakujem Bux-u, za výhru a hlavne zato, že som tak objavila úžasnú autorku. Nebudem preháňať, ak ju prirovnám k mojej láske Lise Kleypas. Milujem jej knihy dokonca, aj zo súčasnosti. (A to mám radšej historické.) Ale ona ich vie napísať, že ani neviete ako a ste na konci. Síce sa tešíte, že ste si prečítali niečo krásne, ale zároveň ste smutné, že ste už dočítali a je koniec.
- v knihe je všetko pekne vykreslené. Nie len vzťah medzi Jackom a Emmou, ale aj svadby, ktoré organizuje Sľub. Jej práca (ako viaže kytice, čo robí s kvetmi...) a taktiež sa spisovateľka venovala trochu, aj ostatným.
- aj keď musím sprdnúť koniec. Prišiel mi taký odflaknutý. Čo to? Čo to? To len toto?

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...