piatok 3. mája 2013

Piatkový veget - rozprávkovo

Takto by sme mohli hrať až do konca, teda do zlatého konca :D Krásny začiatok. Chýba mi tam síce Chára :( Ale to nevadííí, nevadí :)
Dnes si opäť dáme rozprávky. Trochu staršie, ale pekné.

Rio
- boli sme s frajerom na Rio a Rango v kine (ešte pred sto rokmi)
- milá rozprávka o sympatickom vtáčikovi, Blue, ktorý nato že je vták nevie lietať :D  


Rango
- tak o tejto rozprávke v kine som si myslela, že nie je pre deti, lebo ja ako (skoro) dospelá som niekedy len čumela, že čo?
- ale inak to bolo vtipné ako sa snažil skryť pre predátormi, ako sa z domáceho maznačika stal ostieľaný chameleón


Mŕtva nevesta Tima Burtona
- na počudovanie sa mi táto rozprávka páči, aj keď nemám rada škaredé rozprávky. Teda škaredé animácie. Mám radšej pekné, roztomilé zvieratka, ľudí nakreslených normálne a nie ako obludy. Vysoký ako stožiare, dlhé nohy, neprirodzené oči... Ale ako strašidelná rozprávke je to pekné.


Tento víkend netuším čo bude. Rada by som šla s frajerom na zraz na Rudno, ale máme tu také zaujímavé počasie. Chvíľu prší, potom nie, potom zase áno, zase nie. Nemám chuť nachladnúť. Tak uvidím ako bude zajtra a ak bude škaredo aspoň budem môcť kuk doma hokej :D Pekný (dúfam, že slnečný) víkend :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...