streda 1. mája 2013

Veterány v Bánovciach

1. máj síce nebola pusa pod rozkvitnutou čerešňou, ale bolo ich dosť aj bez čerešne :)
Boli sme v Bánovciach na veteránoch a tiež sme sa privtierali na ich spanilú jazdu do Omastinej. Moc sa mi to ale nepáčilo, lebo sa medzi nich strčili aj normálne autá. Krajšie by to bolo keby najskôr išli všetky veterány a potom ostatné autá, motorky... Ale aj tak bol dnešný sviatočný deň kráááásny :)


Chutnučký chrobáčik. Už som len čakala, kedy na mňa zažmurká ako vo filme :)




Ja, frajer a náš havko. Už vidím ako sa preháňame a výletujeme.


V lete na saniach? No a čo :D Paráda.








Tieto žabky som si musela odfotiť. Žeby ich tam mali kvôli muškám, aby ich nemali na čelnom skle? Preto je  tá jedna zrejme takú tlsťoška :)









Najlepšie na koniec :) I love Porsche :)


Dúfam, že sa vám tento článok páčil :) Lebo mne sa dnešný deň páčil veeeeeeľmi :) Ako ste strávili dnešný sviatočný deň vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...