streda 10. júla 2013

Balea Deo Kristall Sensitive






O výrobku:
Zvlášť vhodný pres citlivú a na alergie náchylnú pokožku. Zloženie: neobsahuje alkohol, parfum, farbiva a konzervačné látky.
Návod na použitie: Navlhčite roll on vodou a potrite 2-3x oblasť podpazušia.
Upozornenie: Skladujte v suchu. Obal je krehký. Krištáľová voda nesmie prísť do styku s prírodným kameňom.

Môj názor:
- tento výrobok mi odporučila švagrinka, že je veľmi dobrý. Beriem na nej, aj na jej kamoške môže fungovať, ale za mňa asi skôr nie.





- malo by to byť prírodné
- bez vône
- na dotyk je to také príjemné, ako keby to bolo vlhké a pritom je to suché
- po nanesení som mokrá (od vody), ale je to taký čistý pocit. Nie taký ten spotený.





- pred každým použitím to musíte navlhčiť vodou (nepraktické)
- potím sa a mám mapy na oblečení
- po holení dosť štípe (ale dá sa to prežiť)
- spodok obalu vyzerá ako keby som ho zabudla v soli (zrejme sa to vnútro nejak roztápa alebo čo a ostáva to na spodku z vonku)
- tie veci čo som od toho čakala nejak nesplnil

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...