streda 24. júla 2013

Energizujúci peelingový gél Garnier Pure Fruit Energy




O výrobku:
- Energizujúci peelingový gél. Pomáha viditeľne odstrániť nedokonalosti a navracia pleti jas.
- bol vyvinutý pre zmiešanú až mastnú pleť s nedokonalosťami (nadbytok kožného mazu, rozšírené póry, mdlá pleť), ktorá potrebuje účinné a príjemné hĺbkové čistenie pórov. Jeho peelingové zloženie s kyselinou salicylovou je obohatené o:
   - Peelingové čiastočky, ktoré hĺbkovo uvoľňujú nečistoty, sťahujú póry a pomáhajú redukovať nedokonalosti.
   - Výťažky grepu, granátového jablka a derivát vitamínu C na prečistenie pleti, jej stimuláciu a obnovu jasu.
   - Energizujúcu vôňu s ovocnými a citrusovými podtónmi.
- Použitie: Naneste na navlhčenú tvár. Jemne masírujte, najmú problematické miesta a T-zónu. Dôkladne opláchnite. Pre každodenné použitie. Vyhnite sa oblastí oči.

Môj názor:
- tento gél som si kúpila na každodenne používanie namiesto Garnier PureActive Exfo Brusher, ktorý sa mi minul a chcela som skúsiť niečo iné. Rozhodovala som sa medzi týmto alebo s uhlím, ale tento to vôňou vyhral na plnej čiare.





- dokonca, aj obal je taký pekný, energizujúci
- vôňa je náááádherná, fakt už len tá ma energizuje
- tie peelingové čiastočky boli pre mňa prekvapením. Najskôr to vyzeralo, že sú veľmi malinké a že to nebude bohvie čo, ale ako som si ním prechádzala po tvári, tak som ho poriadne cítila.





 - na každodenné používanie to nie je (aspoň pre mňa), lebo som bola dosť vyhádzaná, ale ako peeling raz za týždeň (u niekoho, aj častejšie) je to dobré
- nevyčistí to úplne pleť. Pár suchých šupiniek mi vždy ostane, ale dá sa to prežiť.


Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...