streda 17. júla 2013

Garnier Moisture Match Oh! So matte



O výrobku:
- Svieži zmatňujúci krém. Moisture Match je nová generácia dennej 24h hydratácie od Garnier vytvorená tak, aby sa perfektne prispôsobila špecifickým potrebám Vašej pleti.
- Hydratácia šitá na mieru: Garnier rastlinný elixír, účinné spojenie výživných látok, poskytuje ideálnu porciu hydratácie, ktorú Vaša pleť potrebuje.
- Efekt šitý na mieru: Výťažok zo zeleného čaju, známy pre svoje detoxikačné účinky, pomáha zmatňovať a zjednocuje Vašu pleť po celý deň.
- Zmiešaná až mastná pleť.
- Bez parabénu.
- Rýchlo sa vstrebáva. Nemastné zloženie. Vhodný pre citlivú pleť.
- Používa aktívne prírodné látky, ktoré získava starostlivým výberom a špecialnými technologickými postupmi, ktoré zaručujú ich kvalitu a čistotu. Vytvorené a dermatologický testované pre účinnosť a šetrnosť k vašej pleti.
- Použitie: Naneste ráno a večer na celú tvár. Rýchlo sa vstrebáva a nemastí.


Môj názor:
- bol okolo toho veľký boom, takže som nad tým trošku ohŕňala nosom, ale nakoniec som neodolala a kúpila si ho
- zelenej farby krému som sa najskôr zľakla, že ozeleniem ako žaba
- zaujalo ma toto na obale (ak je to pravda je to super) - Použitím kartónu certifikovaného spoločnosťou FCS na výrobu tohto obalu spoločnosť GARNIER podporuje obhospodarovanie lesa, ktoré rešpektuje človeka a prírodu.






- zaujímavá vôňa, nesmrdí mi, ale ani nevonia, že vav taká obyčajná
- v horúčavách sa ani s týmto nedajú čakať nejaké zázraky, pleť mám trochu lesklú, mastnú, ale za normálneho počasia je to dobrý, nelesknem sa (možno len jemne)






- obal mi príde dosť antisexy, taký nudný (ešte k tomu, aj škaredá zelená), ale krabička sa mi páči :D
- inak mu nemám čo vytknúť

Za mňa:

2 komentáre:

  1. Hehe, máš pravdu, obal je "antisexy", rozhodně by to chtělo lepší vzhled, ale jak se říká, důležité je to, co je uvnitř :-)

    VELKÁ giveway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj mne sa zdá obal dosť nudný:D ale tá zelená je zaujímavá

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...