štvrtok 25. júla 2013

Jude Deverauxová - Kameň želaní



Anotácia:
Čo keď sa vaše najtajnejšie želanie zrazu splní?
Historička Gemma Ranfordová túži po zaujímavej práci - rada by triedila staré dokumenty v jednej z najstarších rodín mestečka Edilean, v rodine Frazierovcov. Dúfa, že v odložených dokumentoch objaví niečo nezvyčajné. A naozaj - natrafí na zmienky o drahokame, ktorý plní želania všetkým ľuďom s priezviskom Frazier. Čo keby sa však taký kameň dostal do nesprávnych rúk? Väčšina ľudí to pokladá za číru legendu... No sila kameňa sa po rokoch prebudila! A pátra po ňom nielen Gemma, ale aj medzinárodne hľadaný zlodej.

O knihe:
- 6. časť zo série z Edilean-u
Levanduľové ráno, Zlaté dni, Šarlátové noci, Promises VOOK (u nás nevyšla), Vôňa jazmínu, Kameň želaní
- obálka - ako všetky tieto Edileanské je fakt pekná

Moje pocity:
- potešilo ma, že sme sa opäť stretli so všetkými hrdinami tejto série. Minulosť bola krásne popretkávaná so súčasnosťou.
- s vyšportovanou hlavnou hrdinkou som sa ešte asi nestretla. Gemma sa poriadne predviedla, či už pri boxe alebo v telocvični, kde chodili ako partia, čo sa mi veľmi páčilo. Takúto "športovú" knihu som ešte nečítala.
- Colina spomínať ani nemusím, ten ma zaujal už  v Šarlátových nociach ako poriadny kus chlapa a taktiež celá jeho rodina.
- potešila by ma ešte kniha o mladom Shamusovi. Fascinovalo ma to jeho kreslenie (nevidela som to, ale viem si to predstaviť. Musela to byť krása)
- tiež ma fascinoval doktor Tris, to jeho romantické srdiečko a vysnívaná žena. Knihu o ňom si určite zaradím do zbierky (Ranný svit mesiaca). Nespomínam si, že by som čítala knihu, kde by bol chlap taký romantik, ale neprišiel mi ako teplý, ale milo romantický.
- musím sa priznať, že som si tiež niečo želala :D Taký kameň by ma potešil, aj keď bolo by to určite riziko ako sme sa dočítali na konci, že kameň plnil želania, tak trochu podľa seba.
- táto séria je už v mojej hlave zaradená medzi najlepšie aké som zatiaľ čítala. Určite sa k nej budem vracať veľmi, veľmi rada.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...