streda 31. júla 2013

Júlové úlovky

Mesiac prázdnin za nami :( A ďalší pred nami :)
Júl bol plný zážitkov. Moja prvá jazda na koni, opekačky, grilovačky, vykoťovačky pri vode, výlety na motorke, na zrúcaniny...
Vyskúšala som pivko Homera Simpsona, Duff (nič moc teda, hlavne tie 2 ečka za to nič).

Nákupy mohli byť, aj lepšie, ale pomaly sa mi to už rozrastá v skrini a chystám sa na malé zmeny. Možno potom konečne odfotím, aj môj pidi-midi šatník.

Tu to máme:

Narodeninový darček od mojej naj kamošky (síce kuštek oneskorene, ale radšej neskoro ako nikdy :D). Na takýto vydarený darček sa oplatilo čakať.

Sandra Brown - Láska na adrese Indigo Place 22
Sandra Brown - Ráno s Rileyom

ešte aj taštička ma potešila a teraz v nej skladujem lieky


Do skrine mi pribudlo:

Tenisky z Deichmannu (kúp 3 a 1 dostaneš zadara, tak frajer kúpil 2 a ja som mala zadara), ale výber akože nič moc. Čakala som, že odídem aspoň s 3 botami, ale aj toto je lepšie ako klincom do oka (a ešte k tomu hrdzavým).


Nákupy v Bánovciach mi priniesli:

viac ako vysnené riflové kraťase

detail na lebky a vrecko s ozdobami

dlhá sukňa krásne zakryje neoholené nohy a predsa vetrá.
Rozhodovala som sa medzi dvomi - krémovou a touto.

Obyč tričko

šatky (nie len) na motorku



Palmolive Thermal Spa Mineral Massage - už v obchode to vyzeralo ako použité, ale dlhšie som hľadala nejaký peeling a toto vyzeralo ako peeling a bolo to v akcii.
Tampóny z Lidl - fuj nekupovať. Škriabu ako mačka.
Zubná niť z Lidl - minula sa mi zubná niť, potrebovala som novú, ale keď som videla tie ceny, že 2,50 alebo 3,50. Čo ste sa s koňom zrazili? No to určite. Nakoniec som našla za euríčko v Lidli a úplne stačí.
Colafit - pukajú mi kolená, lakte... A kedže chcem cvičiť, ale to pukanie mi v tom bráni. S ním sa to proste nedá. Tak mi pani v lekárni poradila toto. V mojom veku stačí jedna krabička za rok. Berie sa to 2 mesiace. Tak som zvedavá, čo z toho bude.
Garnier Hydratačný nočný krém - nočný krém som ešte nemala, tak som chcela vyskúšať.
Športová podprsenka - v lete na doma sa vždy zíde.
TO - naši prišli z mesta a doniesli nový mobil a TO, tak TO skončilo u mňa. Je to chutné :)

môj dnešný úlovok
Dnes som si u Ivy ukoristila tieto krásne knihy :) KEW je moja srdcovka a Lupene na vode ešte nemám a Plameň a kvet mám v takom nie moc dobrom stave.
Ďalšie autorky nepoznám, ale po prečítaní spoznám a som zvedavá, čo na ne poviem. Alebo čo mi povedia oni a ich hrdinovia.
Elizabeth Adler - Nerozvážnosť
Janet Dailey - Keď spútaš búrku
Lucinda Edmonds - Nie práve anjel

Ako prázdninujete? Alebo presnejšie ako si užívate leto, aj keď nemáte prázdniny? Čo vaše novinky?

1 komentár:

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...