streda 21. augusta 2013

Balea spevňujúce telové mlieko s Q10 pre suchú pokožku



O výrobku:
- Balea speňujúce telové mlieko s Q10 a vyváženým hydro-lipidovým komplexom hydratuje suchú pokožku a zanecháva ju zamatovo jemnú. Po 3-4 týždňoch pravidelného používania bude pokožka vyladená a pružnejšia. Bohatá emulzia sa ľahko rozotiera a rýchlo sa vstrebáva- Dermatologicky testované. Bez prídavku farbív.
Návod na použitie: krúživými pohybmi 1 - 2 krát denne jemne vmasírujte do pokožky.

Môj názor:
- potrebovala som telové mlieko. Balea výrobky som ešte nemala, tak som siahla po tomto telovom mlieku. Vyskúšala som. Raz mi stačilo. Určite siahnem po niečom lepšom.





- lacné
- veľké balenie
- neublíži, nenadchne





- smrdí, ale dá sa na to zvyknúť
- konzistencia ja mám radšej také ľahko rozotierateľne, ale toto je také, že si to musím poriadne vmasírovať, aby to nebolo vidno
- spevní skôr cvičenie ako takýto výrobok, ale nič lepšie nemali :D

Za mňa:

4 komentáre:

  1. Co sa týka telových mliek, tak na Garnier nedám dopustiť. Síce ma Balea vždy láka svojou cenou, tak ako aj ty hovoríš, strašne zle sa vmasírováva :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka Garnier, tak od nich je asi všetko dobré. Neviem prečo, ale Garnier mi ako značka sadla. Ale skúšam, či nenájdem, aj niečo lepšie. Raz za čas vystriedať veci a tak. Ale vždy sa vraciam ku Garnier :)

      Odstrániť
  2. Hm Balea je super ale ked uz chces lacne kup si od nich skor telove masla, tie su urcite lepsie ako mlieka a tiez lacne :) Naj telove kremiky ma podla mna urcite Bielenda :)

    Inak WELEDA giveaway stale trva! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nešlo mi, tak ani o cenu ako o to, že som čítala, že aká úžasná je Balea, tak som chcela niečo od nich vyskúšať, ale nevydalo. Kde kupuješ krémy od Bielenda? Lebo ja cez net nenakupujem nič, len knihy. Nejak ma to ešte nedostalo. Čiže som odkázaná na DM, Tesco, Kaufland. Lebo naše drogerky nebudem komentovať. Asi im tam nikto nechodí alebo ja mám vždy šťastie si kupovať staré, vysušené veci.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...