pondelok 26. augusta 2013

Terchovský budzogáň 2013

Štvrtok večer sme dostali od kamoša lístky na Terchovský budzogáň (9.-10. august 2013), rýchlo sme sa pobalili a piatok sme vyrazili.

Zážitky v kocke:
- Iné Kafé, na ktoré som sa najviac tešila, tak som si vypočula 1 a pol pesničky a šli sme do hajan. Taký lejak sa spustil. Ľudia síce skákali a čakali, ale kapela sa musela zbaliť a bol koniec.
- Pri stane nám koncertoval zbor s ľudovými pesničkami. Preboha nič horšie som v živote nepočula a to si pospevujem, aj ja doma, ale títo precikali ešte aj mňa. Každý spieval podľa seba, v svojom štádiu promile. Popritom nám klopkal dážď na auto a mechúr chcel navštíviť Toi-Toi. Čiže krásny večer.
- Ráno nás budil Kabát (z auto rádia) a samozrejme aj ľudovky. Veď tie na rockovom festivale nesmú chýbať. Ale to sme mali ešte príjemný budíček. Dosť ľudí v stane zobudilo, že už nie sú v stane, ale v houseboate.
- Druhý deň bol o niečo lepší. Síce sme mali skoro všetko mokré (čo to sme si vysušili u Blavákov na izbe), ale už tak nelialo a mohli sme si toho užiť viac.
- Poučenie: Na ďalší fesťák, výlet... sa balím ako vždy radšej viac ako menej. Teraz som to podcenila. Nabalila som si len minimum vecí a tak to aj dopadlo. Spala som v frajerových kraťasoch a behala v jeho "smradľavej" mikine. Potom každý behal za mnou a vypytoval sa ma, či sme z PE a čo znamená SMRADI. Jednému pánovi som povedala to je mikina toho chalana (čiže frajerova) a on sa spýtal to je tvoj otec :D Skoro som zdechla od smiechu. Samozrejme som mu to potvrdila a vybuchla do smiechu, až keď odišiel :D Na blbú otázku, blbá odpoveď.

privítalo nás krásne počasie


naše ubytko

susedia

náš "stan"


Slíže

šľapky a gumáky :D to bol pohľad

náš sušiak

privtierali sme sa Blavákom na izbu

na obede




krásne vlasy, čo poviete?

už som zažila, aj lepší ročník

ale aspoň nebola taká tlačenica. Pre nás drobcov je to takto lepšie :)

pripíjame si "pivom"

na chvíľku sa prišlo kuk, aj slniečko




na cestu domov sa nám vyjasnilo

Prajem pekný, upršaný pondelok :)

1 komentár:

  1. velka skoda toho dazda :(

    Inak posledne dni Weleda giveaway, nezabudni sa zapojit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...