pondelok 19. augusta 2013

Vypustenie pary

Som KO. Za posledný mesiac som doma ani poriadne nebola. Bola som u priateľa, na fesťáku, na dovolenke. Kade, tade. Takže to u mňa trochu vyzerá (vyzeralo) ako po bombovom útoku. Zvrchu som ako tak upratala, ale musím zase spraviť trochu väčšie poriadky, lebo sa u mňa zase nakopili nejaké nové veci. Knihy, somarinky, ale potrebné somarinky atď. Tak to musím všetko nejak popremiestňovať, aby všetko dobre bolo.
Keď už sa dostanem kedy - tedy domov, tak periem, vysávam, utieram prach, umývam dlážku, blogujem... Trochu mi to lezie na nervy. Teda to, že si prídem domov porobiť, len poriadky a zase pálim preč.
Dostala som tablet a po týždni som ho bola, aj reklamovať. Išli by sme aj skôr ale závadu som zistila až večer pred cestou na dovolenku a to ešte Polka nebola pobalená. Takže som to chcela vyriešiť až po dovolenke. Najskôr bola obrazovka len odchýlená alebo ako to nazvať. Proste videla som kábliky. To by sa dalo prežiť. Zrejme by mi vymenili kus za kus. Preto som to chcela riešiť, až po dovolenke, ale keď sme prišli domov obrazovka pukla. Skoro ma porazilo. Keby to moja vina, že ho priľahnem alebo by mi padol, tak by som neriešila, ale kua viem, že som s ním nič nerobila. :( Dnes sme to zaniesli reklamovať a za 30 dní sa uvidí. Tak mi pls držte palčeky a aj ostatné pršteky :)
Musím sa aj pochváliť. Dnes sme vyhrali 10 e na lose. Moja prvá veľká výhra. :D Myslím, že delfín pre šťastie čo som dostala v BA (na dovolenke) mi (nám) priniesol šťastie. Myslím, že mi ho nosil, aj na dovolenke.
Ďalšie nerva. Máme návštevu a stále počúvam ako vreštia na Piňďuša. Ide ma poraziť, lebo keď ho zavriem ku mne do izby, tak leží pri dverách a kňučí. On je veľmi spoločenský. Miluje návštevy. Niekedy, až moc. Beriem, že niekto to nemá rád, ale nech k nám teda nechodí :P Som zlá? No a čo?! Pindík je moja veeeeľka láska. Veď naši hafani boli jediní, čo dostali darček z dovolenky. :D
Končí sa leto a ja ešte stále bez práce. Už ma doma ide poraziť. V lete mi to tak nevadí. Chodíme po výletoch atď, ale v zime sa nedá nič poriadne robiť. Korunky je tiež treba. Nemám sponzora, takže každá korunka je dobrá. Treba mi veeeľmi veľa podstatných veci a aj nepodstatných :D
Taktiež zanedbávam blog, ale zase nie tak veľmi. Snažím sa písať články dopredu, aj vymýšľať nejaké novinky, ale vidím na blogu, že to moc nefunguje. Mám tu také svoje stálice, čo sa mi páči, ale chcela by som, aby sa môj blog páčil ľuďom a nachádzali tu inšpiráciu alebo len oddych po kakanom dni. Tak ako aj ja chodím na iné blogy a robí mi to radosť. Tak by som aj ja chcela pôsobiť.
Dúfam, že za pomoci delfínika sa začne dariť. Aj keď pomaly, ale dúfam, že čím skôr :D

Slnečné jazerá

Dúfam, že po tomto výleve nepôsobím ako blázen, ale trochu to na mňa padá a zdá sa mi, že ma blog drží kúštik nad vodou. Príde mi to taká iná komunita. Normálni ľudia, čo sa v realite už moc nevidí (nenosí).
Ako sa máte? Čo máte nové?

3 komentáre:

  1. Ta fotka je skvělá a moc Ti to sluší! Kdyby tam namísto trávy byl písek a víc modrá voda a nebe, tak bych řekla Maledivy :-))

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Keby tam bol ten piesok a modrejšia voda a nebo = Maledivy asi by ma z tade nikto nedostal domov :D

      Odstrániť
  2. Takisto nemám rada, keď k nám príde návšteva a neustále kričia na môjho psa nech sa k nim ani nepribližuje a tak ho chudáčika musím zavrieť do detskej, pritom on sa len teší, že k nám niekto prišiel. Ako hovorí Bella na fotke ti to fakt svedčí :)) Skús písať viac komentárov na iné blogy a určite ti sem príde viac báb. Ale ver mi, že blog máš super a niektorí ľudia /i ja/ sú sem-tam leniví písať komentáre a článok si len prečítajú :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...