streda 4. septembra 2013

Garnier Essentials Regeneračný hydratačný krém NOČNÝ pre všetky typy pleti




O výrobku:
- Garnier Essentials je kompletná hydratačná starostlivosť, ktorá pomáha regenerovať Vašu pleť počas spánku. Hydratačné multi-aktívne zloženie napomáha  regenerácii a ochrane pokožky a zaisťuje optimálnu hydratáciu Vašej pleti po prebudení.
- Poskytuje kompletnú starostlivosť pre všetky typy pleti. Spája v sebe výťažky z jazmínu, známeho pre svoje upokojujúce účinky, hydratačný glycerín a ochranný vitamín E. Pleť je po prebudení hydratovaná, zamatová a príjemná na dotyk.
Aplikujte jemnými krúživými pohybmi od vnútornej k vonkajšej strane tváre na vyčistenú pleť.

Môj názor:
- Nikdy som neprikladala nejakú dôležitosť nočným krémom. Ale kedže vek nato už mám, tak som to chcela skúsiť. Kedže v noci pleť regeneruje, tak som jej chcela dopriať niečo viac. Možno sa mi tak odvďačí krásou :D





- krásna vôňa
- zaujímavá konzistencia, ani taký riedky ani veľmi hustý
- dobre sa rozotiera, ale trochu dlhšie sa vstrebáva
- tvár je po ňom jemnučká





- lesknem sa, ale komu by to v posteli vadilo

Za mňa:

2 komentáre:

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...