nedeľa 22. septembra 2013

Moja kabelka

Čo by ste našli v mojej kabelke?
Väčšinou tam mám, len také tie základné veci.

Ak idem k lekárovi alebo niekde kde viem, že budem čakať beriem si, aj knihu (recenzia utorok) a samozrejme, aj dioptrické okuliare. Milujem ich. Padli mi do oka a iné sa nepripúšťali.

kniha + okuliare

Nový mobil, do ktorého sa pomaly začínam zamilovávať, aj keď trvácnosť baterky mu uberá na bodoch.
Peňaženka - Piráti z Karibiku :D veľmi "ženská" peňaženka, ale nejak sa mi nedarí natrafiť na peňaženku, ktorá by ma oslovila: "Patríme k sebe, vezmi si ma domov!"
Mini peňaženka na drobné - nemám rada, keď je normálna peňaženka nafúknutá a pritom v nej nič nemám, len drobné.

mobil, peňaženka, mini na drobné

S mojimi kľúčmi si už pripadám ako kastelán.
Myška na autokľúčoch kedysi cmukala. Teraz už nie, ale aj tak sa jej ešte neviem vzdať a super sa tie kľúče hľadajú v kabelke, keď majú tak veľký prívesok.
Prívesky na domokľúčoch mám ešte zo strednej. Tých dvoch som dostala od spolužiačky a Nás krásnych je málo mám od našich.
Papiere od auta musia byť spolu s kľúčmi, aby ich človek nezabudol.

papiere a kľúče od auta, kľúče nie len od domu

Debilníček a pero - jedno bez druhého sa nedá, ale veľa veci nezapisujem, avšak radšej mať a nepoužívať ako potrebovať a nemať :)
Vreckovky musia byť vždy, či je leto a či zima.

debilníček, pero, vreckovky

Z kozmetiky by ste v mojej kabelke toho veľa nenašli. Skoro nič. Jedine čo tam mám sú:
Balzám - nepoužívam rúže, takže si radšej vždy pretriem suché pery balzamom
Krém na ruky - mávam taký fujto pocit, keď mám suché ruky, tak som sa naučila nosiť so sebou krém
Zrkadielko - už by sa mi zišlo nové, lebo toto je už také dokaličené, ale strašne sa mi páči jeho zadná ornamentová strana, takže čakám, kým nájdem niečo krajšie :)

Zapaľovač - nefajčím, ale som hrozný úchyl na zaujímavé zapaľovače. Mala som, aj zbierku, ale pre nedostatok miesta som ju musela rozpustiť a zostalo mi len pár pekných kúskov. Nikdy neviete kedy sa stratíte v lese a budete potrebovať oheň :D
Lieky - tie nosím ojedinele, keď viem, že ich budem potrebovať.
Tuhé (mentolové) cukríky moc nemusím, ale tieto Snehulky s ľadovým medveďom mi chutia. Inak skôr nosím žuvačky.

krém na ruky, zrkadielko, balzám, snehulky, zapaľovač, tabletky

Občas tam mávam aj slnečné okuliare, dáždnik, niečo na pitie, niečo pod zub, slúchadlá a občas, aj bordel v podobe papierikov, bločkov, všetkého možného, ale to sa snažím pravidelne upratovať, lebo kabelka nie je odpadkový kôš.

Čo poviete na moju náplň kabelky? Je niečo čo mi v nej chýba alebo čo mám navyše?
Prajem krásnu skoro slnečnú nedeľu a dúfam, že si užívate nech ste kdekoľvek. :)

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Dúfam, že ho máš plnší ako ja, lebo ja píšem kade-tade po papierikoch, len nie do neho. :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...