utorok 24. septembra 2013

Nora Robertsová - Čaro okamihu



Anotácia:
Štyri kamarátky z detstva sa stali majiteľkami svadobnej agentúry Sľub. Mac, Laurel, Emma a Parker sa ako malé dievčatá rady hrávali na nevesty, dokonca aj na ženíchov, a teraz sú svadby pod ich taktovkou tie najvychýrenejšie v okolí.
Laurel MacBanová to nemala v živote jednoduché, veľmi jej chýbalo spoľahlivé rodinné zázemia. Našťastie jej to osud vynahradil spriaznenými dušami, ochotnými pomôcť v pravej chvíli. Napríklad vtedy, keď sa Laurelin sen navštevovať Kulinársky inštitút pre finančné problémy takmer rozplynul. Teraz však už stojí na vlastných nohách a deň čo deň vyčarúva nádherné extravagantné torty či nápadité dezerty, neodmysliteľnú súčasť dokonalých svadieb pod hlavičkou agentúry Sľub.
Laurel je až po uši zamilovaná do Parkerinho staršieho brata, no vytrvalo to tají, dokonca aj sama pred sebou. Je presvedčená, že do spoločenských kruhov tohto prvotriedneho právnika sa nehodí. Delaney Brown sa k nej správa ako brat, chce ju ochraňovať a pomyselnú hranicu medzi láskou a priateľstvom neprekročí ani za svet - ale len do chvíle, keď ho Laurel v záchvate hnevu pobozká. Impulzívne, vášnivo a vôbec nemyslí na následky. No tie na seba nedajú dlho čakať.

O knihe:
- 3. časť zo série - Svadobné kvarteto
Sen v bielom, Ustlané na ružiach, Čaro okamihu, Navždy spolu
- obálka - prvý dojem waw. Jednoduchá, ale pritom pekná. Potom som videla originál a tá sa podľa mňa k obsahu hodí oveľa, ooooooveľa viac.



Moje pocity:
- knihy z tejto tetralógie sa mi veľmi páčia. Hlavne tým, že hrdinky milujú svoju prácu. Doslova ňou žijú. Presvedčíme sa o tom, aj na ich dovolenke.
- Laurel je veľmi šikovná cukrárka. To ako robí náčrty tort je fascinujúce. Okrem pečenia tort a dezertov, vie, aj variť. Kto by sa do takejto ženy nezamiloval? Veď láska ide cez žalúdok. Takže aj Delaney, keď ju uvidel v kuchyni už ako svoju priateľku vnímal ju inak.
- Laurel mala trochu komplexy kvôli peniazom. Pretože si myslela, že Del je niečo extra (čo, aj teoreticky bol, teda vedel sa narodiť), tak si nie vždy bola sebou istá, ale nato nemala dôvod. Je to úspešná, pekná, šikovná mladá žena, ktorá si na seba vie zarobiť.
- ten darček čo jej dal :D Bolo to niečo praktické presne pre ňu, ale trochu romantiky do toho mohol šmrncnúť.
- Nebolo to len o Delovi a Laurel. Boli tam opisy svadieb, ktoré robili. Bitka na svadbe, ktorá ma prekvapila. Opisy zaľúbencov, ktorí si vyberali torty. Áno, dve torty. Jednu pre ženícha. Jednu pre nevestu. Najskôr mi to prišlo zvláštne, ale prečo nie. Skúšky svadieb a namrzení drobci, ktorým sa museli baby venovať. Všetky dievčatá zo Sľubu, ich polovičky, aj gazdiná, ale aj iní. Bolo to také pekné spestrenie deja.
- dostali sme sa aj k Malovi a Parker, ale teraz to bolo ešte lepšie. Neviem sa dočkať ich knihy. Konečne sa objavilo, aj pár horúcich scén medzi týmito dvoma. Máte sa načo tešiť. O Malovi som nemala vysokú mienku. Výborný automechanik, fešák, ale v hlave toho asi moc nemá, len kučeravé myšlienky. V tejto knihe nám autorka ukázala kúsok, aj z jeho duše, hlavy a má tam toho dosť na objavovanie.
- tá hnusná Linda (matka Mac) jej dala do hlavy chrobáka, že si z nej každý robí len srandu, že je zlatokopka preto ide po Delovi a on je s ňou, len aby mu ohrievala dočasne posteľ. Som zvedavá, keď si prečítam prvú časť z tejto série, čo sa o tejto ženskej dozviem. Bojím sa, že ju budem musieť predýchavať.
- koniec ma dostal. Och najkrajšia žiadosť o ruku :) Ale skončilo to v tom najlepšom. Otočila som stránku a tam nič. Ach bola som taká sklamaná. Už sa teším na Parker a Mala, ale zároveň sa desím prečítania, lebo táto partička super ľudí mi bude chýbať. Sú ako živí. Ako fakt dobrý kamoši, bez ktorých mi bude smutno a aj keď sa k ním budem vracať už to nebude ono. V mojej knižnici sú ďalšou top sériou.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...