utorok 15. októbra 2013

Gaelen Foley - Môj zvrhlý markíz



Anotácia:
V očiach londýnskej aristokracie je klub Inferno škandalóznym spoločenstvom bohatých zhýralcov, holdujúcich všetkým druhom nerestí. V skutočnosti sú to však rytieri tajného rádu, odvážni bojovníci, odhodlaní urobiť všetko pre ochranu kráľa a krajiny...
Keď sa Max St Albans, neslávne známy ako Diabolský markíz, rozhodne vrátiť česť rodinnému menu, uvedomuje si, že jediný spôsob, ako to dosiahnuť, je nájsť si dokonalú nevestu - krásnu urodzenú dievčinu s nepoškvrnenou povesťou. Svojráznej mladej dáme Daphne Starlingovej, ktorá mu padne do okna, nechýba ani krása, ani urodzený pôvod, ibaže odmietnutý nápadník jej takmer zničil povesť. Max si zaumieni urobiť čokoľvek, len aby dokázal, že londýnske klebety nemajú pravdu, a aby zároveň presvedčil vyvolenú svojho srdca, že aj zvrhlý markíz môže byť dokonalým manželom.

O knihe:
- 1. časť zo série Club Inferno
Môj zvrhlý markízMôj nebezpečný vojvodaMôj neodolateľný grófMôj krutý princ, Môj škandalózny vikomt, Môj hrdinský džentlmen, Zvodcove tajomstvá
- obálka - pekná

Moje pocity:
- Max si dal vypracovať zoznam mladých dám - potencionálnych neviest. Takto si vyberať ženícha už som videla, ale nevestu? Prišlo mi to divno-vtipné. Hlavne, že si vybral tu správnu, aj keď problematickú.
- "ulička hajzlových vedier". No dúfam, že to nie je to čo som si domyslela.
- páčilo sa mi ako Daphne pomáhala sirotám, aj keď pri tom niekedy riskovala svoju kožu, kedže sirotinec bol na dosť divokom mieste, ale keď je hlavný hrdina rytier nemusíte sa ničoho báť.
- to udobrenie (keď sa dali dokopy) medzi nimi mi prišlo také presladené a ten stred po svadbe sa dosť vliekol, ale potom sa to zase rozbehlo a dozvedeli sme sa zaujímavé skutočnosti. Ako to je vlastne s Rádom a Prometeovcami. Bolo to zaujímavé a uveriteľné.
- nebolo to len o šteklivých momentoch, aj keď tých tam bolo dosť, ale bolo to pekne prepletené so všeličím. Hlavne s neslávne známym klubom Inferno a jeho zhýralými členmi.
- zaujal ma aj Drake. Už sa teším na jeho knihu, aj keď je to až 4. časť (Môj krutý princ). V tejto knihe mi ho bolo hrozne ľúto. Uväznili ho, mučili ho, vymývali mu mozog a nikto mu neprišiel pomôcť, lebo si mysleli, že je mŕtvy.
- kde je druhá kniha? Tieto série ma raz zabijú a moja peňaženka to so mnou vzdá a vyschne. Ach ako neznášam, keď niečo prečítam, tam dajú na koniec niečo z druhej knihy a ja ju nemám. Musím sa priznať. Trochu som zhrešila a prečítala som si pár strán (dobre trošku viac) z nej na nete a teším, teším, keď ju budem mať naživo a zhltnem ju na posedenie.
- ešte by sa tam dalo veľa opisovať. O jej priateľoch - Jono (prišiel mi ako sympatický chlapík), Carissa (o tej sa dozvieme viac v Môj škandalózny vikomt), Drakeova mama. Ale ak chcete vedieť viac musíte si to prečítať sami.

Za mňa:

4 komentáre:

  1. Ahooj super blog :-) Tak po precitani vsetkych vydanych casti musim povedat, ze jednoznacne najlepsia je Moj kruty princ. Zboznujem Drakeaa. Bolo to super napinave citanie. Bol by z toho uzasny film. Skoda, ze tocia len Pilcherovky a take :D
    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj.
      Ďakujem za pochvalu aj pekný komentár :)
      No to radšej ani neplaš. Ja keď som videla sfilmovanú Lisu Kleypas - Štedrý deň vo Friday Harbore = Vianoce s Holly. Film je dobrý nehovorím, ale oproti knihe je to strašne. Kopec tam z knihy vynechali a vymysleli si a neviem si predstaviť ako by natočili pokračovania, keď tam aj jeho bratov dosť pomenili. Pilcherovky nečítam, takže tie môžu kľudne natáčať knihu mi tým nepokazia, ale to by fakt musel byť niekto dobrý, aby toto natočil aspoň približne knihe a nepokazil mi knihu. Toho sa fakt veľmi bojím. V mojej hlave sú všetky knihy úplne, že waw a keby to oni dali na plátno všetko by asi pokazili. Hlavný hrdina by skončil nejaký priteplený alebo niečo horšie. Ale keby sa niekomu podarilo sfilmovať to poriadne možno by som si to aj pozrela :) Ale aj sfilmované knihy Barbary Cartland sú také všelijaké. Tiež nie sú zlé, ale také trošku smiešnučké občas :)
      Pekný dník :)

      Odstrániť
  2. Úzasne si to napísala :) mám prečítané všetky knižky od Gaelen Foley a bola by som rada keby ich aj sfilmovali. Bol by to úzasný zážitok :)
    A zároveň mám otázocku, dala by sa táto knižka odkúpiť??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Ja ju síce nemám na predaj, ale skús sa pozrieť na bazar / bazos alebo na nejaké fb stránky. Možno sa niekto nájde, kto ju už nechce. Ja zatiaľ milujem väčšinu mojich kníh a zatiaľ sa ich nechcem vzdať :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...