štvrtok 17. októbra 2013

Jeseň

Posledné dni trávim pri knihe a šálke čaju. Mám nejakú divnú náladu. Nič sa mi nechce. Do všetkého sa musím nútiť. Keď vidím pri venčení všetky tie suché opadané listy na mokrej zablatenej zemi. Vietor mi fúka, až do špiku kosti. Brrr. Chýba mi leto. Nikdy som nemala rada jeseň. Ale našla si ma táto jesenná fotka a tá sa mi veľmi páči. Netuším, kde som ju ukradla. Takže soráč ale aj vďaka autorovi. Keď sa na ňu pozriem nepríde mi jeseň ako niečo škaredé. Možno preto, že je tam všetko čo mám rada. Kniha, čajík, biela, farby a to všetko za oknom v pohodlí domova.


Páčilo by sa mi dokázať fotiť na blog takéto úžasné fotky.

Ak by ste sa nudili mám tu pre vás jeden dotazník. Teda nie ja, ale Martinus. Dotazníky nemusím hlavne, keď sú dlhé a nudné a neviem aké všelijaké, ale keď sa týkajú kníh neviem im odolať :) Včera som na Martinus-e jeden taký zaujímavo knižný vyplnila. Ak máte chvíľku času určite sa zapojte - Dotazník.

Pekný dník a dúfam, že vám nezahrabáva z tohoto počasia, tak ako mne :)

4 komentáre:

  1. Moc pěkná fotka :-) Já mám podzim ráda, hlavně když občas svítí slunko - hned vypadá všechno líp :) A letos je podzim docela povedený. Dotazník bych vyplnila taky, ale nejsem slovenka, tak asi raději ne ;)
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. So slniečkom je hneď deň krajší, či je jeseň a či zima :) Slovenky, Češky veď sme ako jedna rodina, aspoň ja to tak beriem. Aj keď tie české mesiace sa asi nikdy nenaučím. Takže beriem, že dotazník je pre nás všetkých :)

      Odstrániť
  2. Ta fotka je krásná. Úplně vystihuje podzim. Barevné listí, horká čokoláda a hodně dobrý knížek :-)

    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čokolááááda mňam. Tak na nejakej dobrej som už dávno nebola a to som bola tento mesiac aj v Čokočajovni, ale dala som si len čajík. Asi to po tejto pripomienke na čokoládu budem musieť napraviť :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...