piatok 25. októbra 2013

Piatkový insta-crazy veget

Instagramujem :D Nerobím si prdel. Dušovala som sa, že s takým niečím nikdy nezačnem a začala som :D Ale je to celkom sranda. Ja nie som moc na zverejňovanie súkromných fotos. Preto niekedy nechápem ako môžem mať blog. Som zvedavá, či mi to vydrží a budem denný prispievateľ alebo to skončí pri tom jednom obrázku čo tam mám. No uvidím. Ak by ste ma hľadali Pampeliska13 - ale veľa tam toho nenájdete.

Keďže dnes je piatok skôr by som vám chcela spomenúť tento film:

Bláznivá, hlúpa láska / Crazy, Stupid, Love


- je to o chlapíkový, ktorého žena pri večeri požiada namiesto dezertu o rozvod a oznámi mu, že ho podviedla. Celý život sa mu rozpadne pri obyčajnej večeri. Takže taký manželský problém, ale nájde si tam niečo, aj mladšia generácia v bare stretne chlapíka, ktorý ho bude učiť ako na ženy. Jedna scénka ma tam dostala. Teda dve. Jedna kde si na požiadanie vyzlečie tričko a naozaj vyzerá ako z fotoshopu, čo podotkne jeho "priateľka". Ďalšia, keď zistíme kto je tá priateľka. :D
Film je super, keď sa vám nechce nič, len čučať do bedne a konečne si oddýchnuť pri niečom jednoduchom.

Prajem krásny víkend a dúfam, že už konečne niekam zapadneme do baru, lebo vždy sa celý týždeň niekam teším a keď príde víkend, nechce sa mi vystrčiť nos z domu. Takže si užívajte vidíme sa pondelok :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...