pondelok 21. októbra 2013

Sladké, sladké, nesladké

Varím a pečiem, len keď mám náladu (čo nebýva tak často). Dúfam, že keď budem mať vlastnú kuchyňu bude ma to baviť oooomnoho viac a častejšie a samozrejme bude to také krásne umelecké naservírované. Ale keďže to sa nestáva len tak lusknutím, tak sa s tým teraz pomaly mordujem a učím sa variť niečo čo by zachutilo mojim chuťovým bunkám. Dobre, aj ostatným, ale ako "kuchárovi" to musí chutiť najskôr mne. Moje výtvory:

Žemlovka


málo snehu, ale konečne mi poriadne stuhol


Na moje veľké prekvapenie maminke veeeľmi chutila, takže si ju môžem dovoliť robiť častejšie, keďže aj ja ju mám rada, ale užívala som si ju len u frajera.

Jablková torta


bez čokolády

s čokoládou

Ja som ju robila prvýkrát, ale maminka ju robieva často a ja ju zbožňujem.

Slaninka, volské oko a zemiaky




Dá sa povedať, že toto nie je bohvie aké varenie, ale milujem anglickú slaninku krásne do chrumkavá opečenú, volské oko a zdravšiu alternatívu hranolčekov.

Nemám rada takéto články na večer, ale neskoro som sa dostala k fotkám a popri upratovaní som pozabudla na článok, takže je tu až teraz. Takže dúfam, že chutilo a nepôjdete snoriť do chladničky, tak ako ja.
Som rada, že sa zlepšujem vo fotení jedla. Predtým by som to nestihla odfotiť. Teraz odfotím, až potom zjem. 
Varíte? A ako vám ide servírovanie? Dúfam, že lepšie ako mne. Prajem dobrú chuť a pekný večer.

3 komentáre:

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...