pondelok 7. októbra 2013

V lese na hríboch

Piatok sme boli na babskej jazde. Ja, mama a babka. Košíky nám nepretekali ako som si myslela, ale vôbec mi to nevadilo. Nazbierala som lepšiu polovičku košíka - riečičky, jedle bedle a niečo, čo sa nevieme rozhodnúť, či je dubák alebo hrabák.
Prvýkrát som mala na hríboch zimnú čiapku a cyklistické rukavice. Brr, ale aj tak sa mi páčilo. Poprechádzala som sa, čo to som nazbierala a oddýchla som si od všetkých a od všetkého. Vrelo odporúčam, ale nezabudnite si so sebou zobrať niekoho kto sa vyzná (ako moja babka), aby ste sa nestratili.
Fotky sú v takej všelijakej kvalite, ale skôr som sa venovala hríbom, lesu, oddychu ako foteniu. A hlavne som sa ponáhľala, aby ma tam niekde nestratili.




Hríby zbieram rada. Už nie tak často ako, keď som bola malá, ale ešte si kedy-tedy nájdem čas na hubárčenie. S jedením to je už horšie. Jediné čo zjem sú šampióni a jedle bedle.

jedle bedle na prírodno

Ešte posledných pár dni som sa tešila z hrozna (toto bolo od ujovej priateľky), ktoré bolo najsladšie aké som tento rok jedla. Mňam, mňam, mňam. Popri jedení hrozna som si čítala (viac zajtra).


Aký ste mali víkend? Čo máte nové za posledné dni? Hubárčite? Máte radi hríbiky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...