pondelok 23. decembra 2013

Oneskorený Vianočný veget

Tento článok som chcela stihnúť piatok, ale nevydalo, takže som rada, že je tu teraz, aj keď oneskorene. Ja a bacile sa tešíme na sviatky. Dnes som si bola po antibiotika, ktoré som mohla mať už v piatok, ale ja som ako vždy dúfala, že ma to cez víkend prejde. Ani to nevydalo. Tento článok, ale nie je o mojich baciloch, ale o tom čo pozerám alebo počúvam cez sviatky, aj keď to s nimi tak trochu súvisí. Pretože, keď ma dostanú do postele väčšinou nemám na nič iné náladu len na TV.

Takže čo mi v TV na Vianoce nesmie chýbať?

Tri oriešky pre Popolušku


- ak by som tento film nevidela, ani by som nevedela, že sú Vianoce

Mrázik


- moja najobľúbenejšia časť:


- včera som si ho nemohla nechať újsť

Perinbaba


- ako Jakubko skákal po perinách a robil sneh je nezabudnuteľné alebo ako Alžbetka spievala pávom. Krásna rozprávka.

Grinch


- tento zelený Kdovík, ktorý nemá rád Vianoce, ale aj napriek tomu ich zachráni sa tiež nesmie vynechať, aj keď na mňa je tam niekedy až moc spevu, ale sú predsa Vianoce :)

Ešte pár vianočných typov:
Sám doma - najradšej mám jednotku, kde ho zabudli doma, ale aj stratený v New Yoorku je dobrá časť
Vianočný Madagaskar - ďalšie tipy sú možno skôr pre deti, ale už o mne viete, že som veľké dieťa. Ok nie veľké s mojou výškou ani veľká nemôžem byť, ale hádam dospelá už aj trochu áno, ale rozprávky ma ešte stále vedia dostať.
Doba ľadová
Krásna a zviera - Vianoce
Mickeyho Vianoce

Niečo zo seriálov:

Vianočný Doktorský špeciál (TU)

Určite by som tých filmov našla veeeeeeľa a veeeeeľa, ale toto je také moje základné filmové vybavenie na Vianoce. Čo pozerávate vy?

Aby tu malo zastúpenie, aj niečo hudobné musím spomenúť moju srdcovku. Už od malička som ju milovala, aj keď som zistila, aký je text (nie až tak romantický a Vianočný ako videoklip), aj potom je moja naj vianočná pesnička.

Wham! - Last Christmas


Na koniec. Moje nezdobené medovníčky. Možno o rok budú už konečne poriadne vyzdobené. Dnes by som ešte chcela spraviť banánový tunel. Čo vy vypekáte na Vianoce? 


Šťastné a Veselé :-*

3 komentáre:

  1. Hmmm, ty perníčky! Já mám české vánoční televizní klasiky už po krk, jediné pozitivum trávení svátků mimo ČR je, že mi je nikdo nevnucuje :-) Ale Perinbaba je stejně nejlepší, hlavně jak tancují na svadbě, to mě baví nejvíc :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. plne súhlasím s filmovým výberom :) dúfam, že si si Vianoce dostatočne užila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Vianoce som si užila veeeeľmi :) Len ma zaskočilo ako rýchlo skončili :(

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...