pondelok 27. januára 2014

Pondelková šálka kávy 4

Nikdy sa neobzeraj späť! Keby sa Popoluška obzrela a vrátila po svoju črievičku, nikdy by sa z nej nestala princezná...

Zámok Jemniště 2011

(Dobre ja ešte nie som princezná, ale niekedy si rada pospím ako princezná. Takže dnes sme si dali šálku kávy - ja čaju. Trochu neskôr, ale keďže to vyzerá, že dnes bude slnečný aj keď chladní deň, dofotím čo treba a hurá na písanie článkov. Pekný dník :)

2 komentáre:

  1. ja viem ze nie kazdemu sa pacia take saty ale podla mna kazda baba by mala byt aspom raz takouto princeznou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím, že každá by sme mali byť aspoň raz princeznou a preto som bola takou "princeznou" už viackrát, ale nemôžem si pomôcť ja by som také šaty kľudne nosila aj každý deň :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...