štvrtok 13. februára 2014

Julie Garwoodová - Čarovný princ


Anotácia:
Mladá Taylor sa po smrti svojej milovanej babičky formálne vydá za amerického farmára Lucasa Rossa, keďže nechce byť zverená do rúk svojho bezohľadného strýka. Avšak už počas ďalekej plavby sa formálny vzťah mení na hlbokú lásku a Taylor začína uvažovať o svojej budúcnosti celkom inak...

O knihe:
- original - Prince Charming
- nepochádza zo žiadnej série
- obálka - nemám rada tieto obálky. Obrázok je rovnaký ako na knihe Diablova nevesta. Už som sa vyjadrila tam. Nemám rada paperbacky, ale ten obal čo dostal :( Prečo musí mať paperback krajší obal ako pevná väzba?

paperback; zdroj: romantika.estranky

Moje pocity:
- Taylor dostala meno po starom otcovi. Fascinuje ma, že Angličania / Usaci a podobne nemajú striktne dané mená len pre ženy, len pre mužov. Je to zaujímavé, ale zároveň aj chaotické.
- škoda, že nám to autorka na začiatku neopísala ako sa vzali, ale možno by to zobralo ten moment prekvapenia.
- zaujímalo by ma čo bolo medzi jej zvrhlým strýkom a jej sestrou, ale asi to ani nechcem vedieť a dúfam, že som si zle domyslela. Takí ľudia by mali byť kastrovaní.
- na začiatku sme sa zoznámili s jej starou mamou a potom zomrela. To bolo podľa mňa smutné. Nemám rada, keď sa v knihe zoznámime s nejakým dobrým človekom a potom zomrie. Jej stará mama mi prišla ako super stará mama, aj podľa rozprávania Taylor, ale kde mala Taylor rodičov? Buď to tam nebolo spomenuté alebo mi to nejak ušlo.
- Amerika a tituly, teda skôr netituly. Zaujímalo by ma ako to vzniklo, že Američania si nepotrpia na tituly.
- citovanie Shakespeara ma občas už štvalo, ale potom som si nato zvykla a aj sa mi to páčilo.
"Keď prídu trápenia, tak nie ako zvedovia osamelí, no v celých zástupoch."
- keď som myslela, že sa začnem nudiť nastal vyrval a opäť ma to vtiahlo do deja a čakala som čo bude ďalej.
- divoký západ mi už chýbal, ale ani v tejto knihe som sa ho nenasýtila dostatočne.
- páčilo sa mi čo všetko naučil strýko (teraz myslím toho dobrého). Postaviť dom, strieľať... To by sa mi páčilo v tej dobe vedieť. Nikdy neviete, kedy sa vám to môže zísť.
- Lucas ma na konci prekvapil a to poriadne
- taktiež ma zaujali aj vedľajšie postavy. Jej kamarátka, jeho priateľ, chalan čo im vyrábal hojdacie kresla, jej sesternica, jej exsnúbenec... Škoda, že sme sa tam nezoznámili aj s jeho nevlastnými bratmi.
- na oživenie si dáme pesničku Lynyrd Skynyrd - That Smell, ktorá hrala v rádiu, keď som čítala knihu


Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...