nedeľa 23. marca 2014

Môj šatník

Na blogu Štyl ženy som sa nechala inšpirovať a spravila som si v šatníku jarné upratovanie.
Takéto niečo robím pravidelne na jar, na jeseň a niekedy podľa nálady aj častejšie. Podľa nálady rozumej, keď musím robiť niečo iné. Vtedy sa radšej zavriem do skrine (obrazne) a celú si ju upracem. A takisto využívam upratovanie ako terapiu na nervy.

Ako to vtedy u mňa vyzerá?


Všetko vyhádžem na posteľ. (Samozrejme postupne podľa skríň.) Vyskúšam. Spravím si kôpky čo ostáva, čo darujem a o čom som sa ešte nerozhodla. Tentoraz som si spravila aj kôpku - nenosím, ak nezačnem nosiť darujem.

Ako prvú som upratovala veľkú závesnú skriňu. Pôvodne bola hore s policou a s jednou závesnou tyčou, ale môj šikovný Priateľ mi ju prerobil. Dosku z hora premiestnil do stredu a spravil mi ju na dve tyče. Keďže ja radšej vešiam ako ukladám.

Potom čo som veci vytriedila som ich zavesila do skrine podľa druhu a farby.


Hore mám: Priateľové trička, moje trička s dlhým rukávom, trička s krátkym rukávom a trička na ramienka. Ďalej sú tam šatky a šaty. Ako môžete vidieť mám tam aj klobúk, ktorý chudák neprežil jeho prvé leto :/, takže je taký trochu dokrkvaný. Dúfam, že to do leta rozdýcha.


Dole mám: dres, bundy, vesty, rifle, sukne a kraťase. Ešte tam mám vešiaky a tašky na notebook.


Na boku skrine mám zavesené opasky, na ktoré som si našla háčiky, ktoré sú podľa mňa pre ne ako stvorené.


Ďalšou skriňou je policová skriňa kde mám všetko možné. Tu môžte vidieť prečo radšej vešiam, lebo keď vidím ako Monika robí rovné kominčeky ala Monk, tak za tie moje šikmé veže v Pisse sa normálne hanbím.


Od hora dole:
V prvej polici mám plachtu na posteľ, návlečky na duchny, záclony, pyžamá, ponožky do postele (tie chlpaté sa inam nosiť nedajú, lebo hrozne pĺznu) a ladviňáčiky (umelé, nie zajac).
V druhej polici má veci priateľ. Je u mňa trochu utláčaní, ale ja som častejšie u neho ako on u mňa, takže mu tu stačia len nejaké veci na doma.
Tretia polica tam mám kabelky. Jednu tam mám zabalenú v starej plachte, lebo sa mi už začala trochu drať a to ju nosím, len výnimočne :(
Na štvrtej polici sú svetríky, rolák a mikiny. Je to tam teraz trochu prázdne, lebo veľa veci som počas fotenia prala.
Na poslednej polici mám veci na doma. Doma väčšinou nosím veci, čo by som si neobliekla medzi ľudí, ale ešte stále je to použiteľné. Dobre niekedy to nie je už použiteľné a ani bez dier a dokonca, aj vyťahané a po priateľovi, ale je to také neuveriteľné pohodlné, že mi je jedno ako v tom vyzerám. Hlavne, že sa v tom dobre cítim. Inak ešte tam mám pichnutú aj žehličku.


Spodné prádlo a ponožky mám v 4 šuflíkoch. Tam je to podľa mňa prehľadnejšie ako keby to mám mať niekde nahádzané.
Pri spodnej bielizni a ponožkách sa poriadne vybláznim, keďže je to len pre moje oči, tak nechodím v niečom obyčajnom. Ale milujem obrázky, srdiečka, zvieratka, nápisy... Tak isto aj ponožky čím farebnejšie tým lepšie a ak z nich ešte niečo na mňa pozerá o to lepšie.
Chcela som sem dať aj fotky, ale nakoniec som sa rozhodla, že asi nie.


Košík pri dverách.


Kúpila som si ho v Tatrách na hríby. No namiesto hríbov tam mám sezónne veci. Momentálne tam mám čiapky, šále a pančušky.
Košík mám položený na koši na prádlo a pod ním mám ešte jeden taký box na rôzne somariny.

Ešte som si nevyriešila veci čo nosím (po dome, von...). Väčšinou ich mám na stoličke alebo na koši na prádlo. To mi treba ešte doriešiť. Ako to máte vy? Máte pre mňa nejaký nápad?

A tu už je fotka zopár veci, ktoré som vytriedila a idem ich poslať ďalej. Niektorých veci mi je ľúto, lebo sa mi páčia, ale keďže na mne nevyzerajú dobre a ani sa v nich dobre necítim musia ísť ďalej a možno potešia niekoho iného.



Môj šatník je taký chudobnejší, ale keď si mám vybrať, či si kúpim knihu alebo nejaké oblečenie vyhráva kniha, lebo to je väčšinou kvalita za rozumnú cenu. Oblečenie je u mňa väčšinou nekvalita za nerozumnú cenu. Ako minule, keď sme boli kupovať mame veci na oslavu a ja som si skúšala svetrík. Keď som ho už vyzliekala tak sa celý rukáv rozpáral a druhý bol už načatý predtým. Takže čo poviete, čo je to za kvalitu? Preto radšej nakupujem knihy ako oblečenie. Idem do kabínky s desiatimi vecami, vyjdem a nekúpim nič :( Ale o tom som nechcela.
Odkedy blogujem, tak sa snažím obliekať ako človek kombinovať veci... Ale stále to nie je ono. Nájdem si nejaký outfit, ktorý sa mi pozdáva a ten nosím ako vôl kožu. Takže jedna z veci čo musím ešte vylepšiť je kombinovanie veci. Pofotiť to a tak.

Pretože môj šatník je dosť chudobný a niektoré veci v ňom sú naozaj crazy (teda teraz už nie, už som sa snažila všetky obrázkové veci zlikvidovať, ale predsa mi ešte nejaké ostali), tak som ho moc nechcela strkať na blog, ale nakoniec som sa rozhodla prečo nie. Veď ja rada pozerám Nákupné maniačky (aj keď z toho mám niekedy divné pocity) a čítam šmírovacie články.

Veci mám kade tade, preto by som chcela jeden väčší šatník, ale aj to hádam raz bude. Najlepšie by bolo jedna celá izbička ako šatník. Snívajte s nami :) Veď občas sa aj sny menia na realitu :P

Toť všo z môjho šatníka. Dúfam, že sa vám článok páčil, aj keď mu trvalo dlho kým sa dostal na blog a nie som s ním spokojná na sto pro aj tak je tu a hádam sa bude páčiť.
Peknú nedeľu prajem :)

4 komentáre:

  1. Hezký podvečer :),

    musím říct že ten košík s čepicemi je úžasný, roztomilý :D. Nemůžu si prostě pomoct. A jinak Ti závidím to oblečení, já jsem líná na nakupování a mám všehovšudy pár kousků, které denně oprašuju v šatníku :D. Jsem spíš na spodní prádlo no, toho mám zase hold hromadu. Jsem nemožná, toho, co na mě nikdo nevidí, já mám jako smetí. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Nie je čo závidieť, aj ja sa do toho musím dokopávať :D Ale práve blog mi s tým pomáha, že ma to občas aj baví, ak nájdem niečo lacné a pekné.
      Ja som kedysi bola tiež na spodné prádlo, ale teraz ho nejak divne číslujú a buď si kúpim veľké alebo malé a len občas sa stane, že sa trafím do svojej veľkosti. Škoda, že sa to nedá skúšať, ale to by bolo nehygienické, takže musím stále tipovať :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, tak tento článok ma veľmi pobavil... si zábavná a som rada, že si tento príspevok dala sem :-) "Podľa nálady rozumej, keď musím robiť niečo iné"... :-D tak toto veľmi dobre poznám... Mám robiť niečo dôležité a radšej sa začnem šprtať v niečom inom, napríklad aj v upratovaní šatníka... už jarné mám za sebou, ale ešte stále špekulujem a ťažko sa zbavujem nejakej tej veci... srdce mi trhá, ale aj skriňu...takže rozmýšľam, čo ešte podarujem a čo vyhodím... a takto sa uvoľní trochu miesta, možno aj pre niečo nové... A košík na huby... tým si ma úplne dostala :-) Pokiaľ ide o tie veci, čo nosíš po dome a po vonku, poradím Ti domáceho sluhu, je to super vec.. oblečenie pohodené na stoličke vytvára akýsi neporiadok v izbe, ale ak si tie veci dáš na sluhu, tak vyzerá to tak uhladene... máme ho u rodičov a aj u mňa na byte... určite odporúčam :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Tak ja som naživo veľmi strelená, ale tu sa ako tak držím. Mne to tiež ešte občas trhá srdce, ale vždy si poviem, že tak robím priestor na nové veci. Ďakujem za tip. Domáceho sluhu zháňame pre priateľa (je hrozne prieberčivý, takže zháňame, ale nič sme ešte nenašli), ale mňa to nikdy nenapadlo domov. Len chudák v mojej izbe je už taká tlačenica, že by sa momentálne nezmestil.
      Ďakujem za taký krásny, dlhý komentár :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...