štvrtok 20. marca 2014

Výlet do BA (nielen) za motorkami a trochu vykecávania

Tento článok mi dal poriadne zabrať. Pritom nie je ani zložitý, ale stále som robila niečo iné. Jeden deň sme boli robiť "na starom dome" (nie našom, "svokrin" rodičovský). Ďalší deň so starkou po doktoroch, po obchodoch, kupovať darček pre tatu. Ďalší deň pošta (to ma skoro odfúklo), venčenie (to som sa schovávala za stromom), poobede som bola kuk známej ako prerobili spálňu. Konečne som si spravila večer oddych a dočítala knihu.
Dnes som behala po doktoroch a s mamou po nákupoch. Chcela kúpiť nejakú bundičku na jar, no v našom meste nula bodov. Ale aspoň som po nej zdedila jarnú bundu, lebo sa do nej nezapla :D Škodoradosť, ale je fakt pekná.
Tata bude mať narodky a chceme si ísť niekam sadnúť, ale tu v zapadákové? Aaaaa ide ma poraziť neviem kam. Už len čakám, kedy ma to zvalcuje. Ale toto nie je vykecávací článok, takže ideme konečne k motorkám.

Piatok sme spojili príjemné s užitočným a vybrali sme sa do BA na výstavu motoriek a keďže ja som chcela aj nejaké veci z Ikei, tak sme mali na pláne aj Ikeu.
Fotky som sa snažila okresať na minimum, ale nakoniec sa mi to podarilo na cca 40, čo sa mi zdá veľa, ale hádam nevadí. Takže nech sa páči, pozrite si obrázky a pár aj s komentárom.

Začali sme ako sa patrí motorkami...

na tejto ma zaujali tie dve kolieska vpredu





Páčilo by sa mi mať auto a  motorku vo farbách. Teda frajerova motorka a moje auto by sa k sebe hodili ako my dvaja :)


ja som detailová a túto fotos som si nemohla odpustiť





táto vyzerá sexy




túto sme si vybrali pre nás troch - Ja, Priateľ a Piňďušo

ďalší detail








na tomto si viem predstaviť seba ako jazdím niekde po Taliansku a užívam si oddych a život (asi som to videla v nejakom filme:)






Na tomto som si aj posedela, ale neohúrilo ma to. Možno, len to, že by mi to vyhovovalo na dovolenku. Hlavne čo sa týka toho, že by som tam nabalila všetko čo potrebujem :)

Pokračovali sme na jachty a iné vodné príšery...

toto by sa mi páčilo

ale asi by som si mohla dovoliť, len takúto do vane. Alebo  nie?

keď sme odchádzali už sa to tam všetko pomaly hrnulo, takže piatok doobeda bol super čas, ak nemáte dari tlačenicu, ale zase potom nečakajte vonku nejakú ekšn


Boli ste tam? Páčilo sa? Chceli by ste tam ísť alebo vás to vôbec neláka? Popravde ja som tam šla v prvom rade kúpiť niečo pekné na seba. Motorky som si užila už minulý rok a tlačenice nemusím. (Pokiaľ sa netlačí kvôli knihám a na diskotékach, tam si miesto viem urobiť.)
Domov som si odniesla prilbu a siniminis kabelku (uvidíte na konci mesiaca v úlovkoch alebo prilbu aj na instagrame), ktoré som dostala od priateľa. Ďakujem :*
Dúfam, že sa vám článok páčil. Aj keď je možno trochu chaotický, ale momentálne som naozaj ko.
Prajem krásny večer a zajtra konečne piatok. Vypnem mobil a schovám sa do perín :)

PS: Musela som to sem dať. Napapať sme sa šli kúsok od Incheby, ale zase som sa usvedčila v tom, že nerada jem v reštikách. Objednala som si kuracie prsia na grile s hranolkami. Dostala som namiesto hranoliek ryžu, ktorú nemusím (ryžu milujem, ale len od mojej maminky, lebo jej ryža je mňam žiadne zlepence). Takže mi to vymenili, ujo čašník sa mi ospravedlnil, ale to už  bolo prd platné, lebo hranolky boli horúce a mäso letné, takže pokiaľ mi hranolky trochu ochladli, tak mäso bolo studené :D To ani nehovorím, čo doniesli frajerovi - šoférovi na pitie ako "nealko pivko" a ako to tam vyzeralo a za toto človek platí? Kde je šéfkuchár Ramsay?

2 komentáre:

  1. Super článek i fotky, vždycky mě něco takového lákalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ak ťa to naláka daj vedieť ako sa ti páčilo :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...