streda 30. apríla 2014

Aprílové úlovky

Neuveriteľné ako ten čas letí. Zdá sa mi ako keby som len nedávno oslavovala Nový rok a už tu máme koniec apríla. Zdá sa mi ako keby som za tie 4 mesiace nič nestihla. Ako keby som ich prespala alebo čo.
Ale dúfam, že s koncom apríla tu máme aj koniec bláznivého aprílového počasia. Nemám problém s dažďom, ale mám problém s tým, keď prší, neprší (mám to po uši) alebo ako teraz hrmí, zatiahnuté a ani kvapka. (Rada by som fotila. A môžem? No nie.)
Nie som batoľa. Cez deň nepotrebujem spať a ani byť prispatá. Toto počasie a všetko okolo ma nejak ubíja. Takže s novým mesiacom čakám krásne počasie a ešte krajšie dni a noci :)
Teraz si už poďme zrekapitulovať aprílové nákupy (a dary).

Kozmetika:


Bioderma Sébium H2O siniminis balenie - zelenú micerálku som chcela skúsiť, ale nechcela som si kupovať plné balenie, lebo keby mi nesedela, tak by ma porazilo, lebo za tie prachy by mi ružová určite sadla. Takže keď som uvidela toto 100 ml balenie, tak nebolo o čom a strčila som ho priateľovi pri platení liekov na pult. Taktiež sa mi pozdáva ako cestovné balenie.
Colgate zubné pasty - odfotená je len jedna, ale brala som do zásoby dve. Túto Propolis sme asi nemali (nepamätám si), tak som zvedavá aká bude, lebo tie moje pokusy so zaujímavými pastami väčšinou dopadajú tak, že priateľ potom ten môj pokus musí používať, lebo ja by som sa asi poblinkala. Takže druhá pasta je taká stávka na istotu v podobe tej trojfarebnej normálky.


Oblečenie:


"Sieťkové" tričko som dostala od mami


Ostatné:


Šálka Lisa Simpson - dostala som ju od priateľovej sestry na narodky. Trochu predčasne, ale to sa u mňa stáva. Inak máte radi Simpsonovcov? Ja áno.


Myš - počas maľovania a presúvania bučiku medzi izbami sa mi podarilo "zabiť" myš, tak mi priateľ kúpil druhú. Len škoda toho kábla na obesenie, ale tak radšej viac ako menej.
Fólie na mobil - do zásoby som si kúpila aj fóliu na mobil a pre istotu viac, keďže ja som šikovnica, tak keby sa to náhodou nepodarilo na 1x. Ale aj tak vymieňať bude Priateľ.


Minca Trenčiansky hrad - ako ste si mohli všimnúť tento mesiac sme boli na Trenčianskom hrade a keďže si vždy kupujeme z pamiatok mince, tak ani tento hrad nebol výnimkou a doma máme ďalšiu mincu do zbierky. Aj vy si kupujete podobné spomienkové predmety? A čo napríklad?


Knihy:

Úlovky na tomto blogu a bez knihy? :D Nemysliteľné. Ale už si naozaj musím dať stopku, takže som tento týždeň odolala buxackému poštovnému zadarmo aj bazošovým rýpalom - kúp ma, kúp ma. Pokiaľ neprečítam aspoň polovicu, tak sa nenakupuje. :D Dobre to by sa mi páčilo, ale ako sa poznám, ak uvidím nejakú cenu, ktorej sa naozaj, ale naozaj nedá odolať, tak to padne.

Kníhkupectvo TO

Tracy Anne Warrenová - Jediný bozk (pre mňa neznáma autorka, tak som zvedavá)
Julia Quinnová - Tajné denníky slečny Miradny Cheeverovej (sranda, že autorku poznám, aj túto knihu som už párkrát obchytkávala, ale až teraz som si ju kúpila, tak uvidíme, lebo od autorky zatiaľ nič nemám)
Caroline Brewesterová - Rychlé lahodné dezerty (darček pre kamarátku k narodkám, mínusom pre mňa je, že je po česky, ale boli tam také pekné fotky, že som neodolala, tak dúfam, že niečo napečie a ja prídem koštnúť :D )

bazos.sk

Barbara Cartlandová - Pôvab a zloba
Barbara Cartlandová - Hrdá princezná (ďalšie krásky do zbierky od BC)
Meagan McKinneyová - Honba za šťastím
Meagan McKinneyová - Mesačný svit (autorku nepoznám, ale začala som kupovať aj túto "krásnu, komunistickú" sériu kníh, tak hádam budú zaujímavé)

Apríl bol chudobný na kozmetiku, aj oblečenie, ale moja najväčšia vášeň tu má zase pekné zastúpenie. Takže to ma teší.
Aký ste mali apríl? A čo nákupy? Kúpili ste si niečo, čo vás naozaj potešilo alebo to boli len také zvyčajné nutné nákupy?

Prajem krásny deň a ešte krajší, zajtrajší vstup do nového mesiaca :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...