streda 28. mája 2014

Nora Robertsová - Navždy spolu


Anotácia:
Štyri kamarátky z detstva sa stali majiteľkami svadobnej agentúry Sľub. Mac, Laurel, Emma a Parker sa ako malé dievčatá rady hrávali na nevesty, dokonca aj na ženíchov, a teraz sú svadby pod ich taktovkou tie najvychýrenejšie v okolí. Prvá z nich je fotografka, druhá cukrárka, tretia má na starosti kvetinovú výzdobu a štvrtá perfektné plánovanie.
Parker Brownová premenila svoj veľký sen z detstva na skutočnosť. Dnes je z nej úspešná riaditeľka Sľubu, ktorá plní aj tie najfantastickejšie priania každej nevesty. Nič pre ňu nie je nemožné. Čochvíľa sa budú konať tri mimoriadne svadby - vydávajú sa jej najlepšie priateľky a kolegyne. Ona na lásku akosi nemá čas... Automechanik a kamarát jej brata Dela Malcolm Kavanaugh chce mať vo všetkom jasno. Vŕta sa vo veciach dovtedy, kým nezistí, ako fungujú, a rovnako skúma aj povahu dlhonohej Parker. Už roky sa žiadnemu mužovi nepodarilo pripraviť Parker o pokoj tak ako tomuto motorkárovi s havraními vlasmi. S každým jeho bozkom v nej rastie vášeň a túžba. Rizika v podnikaní sa Parker nebojí, zatiaľ sa jej vo všetkom darilo. Vyplatí sa jej podstúpiť riziko aj v láske?

O knihe:
original - Happy ever after
- 4. časť zo série - Svadobné kvarteto
- Sen v bielomUstlané na ružiachČaro okamihu, Navždy spolu
obálka - pekná. Páči sa mi, keď Parker prechádzam po ruke a je taká vypučená.

Moje pocity:
- na túto knihu som sa neuveriteľne tešila, ale nevedela som sa rozhodnúť, či ju čítať hneď (a obehnúť asi 20 kníh) alebo si ju odkladať a vytešovať sa z nej, lebo po prečítaní už určite nebudem nikdy šťastná :D Ale čo by som to bola za knihomila, keby som odolala takémuto pokušeniu?
- z čítania som mala zmiešané pocity, lebo som vedela, že s koncom tejto knihy bude aj koniec tejto série, ktorá je pre mňa výnimočná. Mám v nej naozaj dobrých priateľov, aj keď to budem čítať určite ešte stokrát, ale už to nebude ono a taktiež v nej mám motiváciu. Neviem čím to je, ale táto séria ma nejak nabíja.
- už predošlé dve knihy ma navnadili na dvojicu Parker a Mal. Vzťah medzi nimi v nich bol pikantne opísaný.
- páčil sa mi opis ich pivníc aj s trochou minulosti, ale mohli sme sa o dome dozvedieť viac zaujímavosti.
- Parker vie parádne motať medové motúzy popod nos, ale jej práca nie je taká ľahká ako som si myslela. Rieši všetko - šaty, konflikty, divné sny, každý rozmar nevesty... Proste všetko čo k dokonalej svadbe patrí.
- zatiaľ som sa stretla len s jednou knihou, kde mal hlavný hrdina motorku, ale tam to nebolo opísané, tak pekne ako tu. Doslova som si vedela predstaviť Parkerinu prvú jazdu s Malcolmom.
- tie ich skratky SRH = sexi ranná historka, ON = otec nevesty, sa mi páčili a bavili ma.
- srdce mi pišťalo po Parkerinom dokonalom šatníku, ale ktorej žene nie všakže. Nie každá sme na oblečenie, popravde ani ja nie, ale mať všetko krásne po ruke a všetko krásne upratané. Komu by sa to nepáčilo?
- Parker Brownová sa po tejto knihe stala mojím malým vzorom. To čo tá žena dokázala - splnila si svoj sen z detstva, stala sa riaditeľkou svadobnej agentúry, cvičí a vyzerá úžasne. (Ale kto by necvičil keby mal telocvičňu doma?) Nie je len pekná, ale aj inteligentná a nakoniec má aj úžasného chlapa. Aj keď popravde asi by to bez peniazov rodičov nestihla, tak rýchlo, ale určite by to raz dosiahla.
- nechýbala tu prekážka medzi hlavnými hrdinami, ale myslím si, že nebola až taká vážna ako v predošlých knihách, ale aj tak som bola na začiatku zvedavá čo to bude.
- Malcolm bol ako hlavný hrdina úžasný. Dostáva odo mňa všetky pusinky pre knihu. Okrem motorky sa mi páčilo to jeho drzé správanie. Keď chcel bozk jednoducho si ho zobral... A to čo daroval Parker ako ospravedlnenie? Na chlapa klobúk dolu a obrovskú pusu.
- aj Malova mama mi bola sympatická, aj keď bola trochu výstredná.
- konečne sme sa dočkali svadby Carterovej sestry
- mrzelo ma, že sme sa nedočkali aj ostatných svadieb báb zo Sľubu. Prijala by som ešte aspoň nejakých sto strán navyše alebo ešte jednu knihu, kde sa dostaneme na ich svadby. Určite budú dokonalé, ale aj tak by ma zaujímali.
- občas sa mi zdalo, že tam bolo málo Parker spolu s Malom, ale na knihe to neubralo, lebo aj ostatné zážitky, rozhovori medzi babami, organizovanie svadieb bolo krásne opísané. Ale tým sa vyznačuje celá táto séria. Nenudí vás ani jedna strana.
- táto tetralógia bude patriť určite medzi TOP série u mňa.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...