utorok 3. júna 2014

Barbara Cartlandová - Pôvab a zloba


Anotácia:
Sir Hector Stanyon núti svoju chudobnú neter Melindu vydať sa za starého nápadníka. Melinda utečie do Londýna a nájde si ubytovanie u staršej ženy. Keďže je celkom bez prostriedkov, domáca jej ponúkne možnosť zarobiť si veľa peňazí tým, že uzavrie predstieraný sobáš s markízom Chardom. Melinda s veľkými obavami jej návrh prijme, hoci ani netuší, kto je v skutočnosti jej nastávajúci.

O knihe:
original - The enchanting evil
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - sa mi páči. Hlavne tie malé, jemné kvetinky.

Moje pocity:
- začiatok sa mi zdal najzaujímavejší na celej knihe. To ako žila u strýka. Ako sa jej od neho podarilo dostať.
- potom prišla do Londýna a na stanici ju zastavila neznáma pani, prihovorila sa jej a ona s ňou odišla? Akože čože? To by kto normálny urobil a ešte v tej dobe, čo keby to bola nejaká bordel mama? To bola hlavná hrdinka až taká sprostá alebo hladná alebo čo? Neviem táto naivita sa mi na nej nepáčila.
- ani neviem kedy sa Melisa stihla zamilovať do Draga. Bolo to ako lusknutím prsta a už som zamilovaná.
- asi som už rozmaznaná lepšími autorkami a preto mi toto príde ako naivné, predvídateľné a trápne a ešte bonus bol koniec. Bol taký uponáhľaný a nezmyselný, že by som Melisu prepleskla aká je sprostá.
- kniha bola skôr z pohľadu hlavnej hrdinky, čiže ten pohľad chlapa tam trochu chýba.
- postáv sa tam ukázalo dosť, ale také stále len tri Melisa, Drago a Vestey - Dragova pravá ruka.
- sex mi tu nechýbal, ale nejaké také slušné sex opisy tu boli.
- zaujímavá knižka, zaujímavý príbeh a tak zle podaný, ale čítala som aj horšie knihy.
- pri knihe sa dá príjemné oddýchnuť, ale nejaké veľké zázraky sa od nej čakať nedajú.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...