pondelok 30. júna 2014

Júnové úlovky

A už tu máme opäť koniec mesiaca. Čas letí jak vtáci nedozerní... Takže si poďme zrekapitulovať jún aspoň nákupne. Keďže o pár júnových zážitkoch ste si mohli prečítať TU.


Kozmetika:


Ebelin odlakovač na nechty (DM) - počúvala som naň len samú chválu, tak som musela skúsiť. Po prvom odlakovaní musím povedať, že sa mi nechty neodlakovavali najľahšie. Uvidíme ďalej. Ak nič iné ostane mi aspoň fľaška, do ktorej môžem preliať Lidl odlákovač, ktorý sa mi zdal v pohode, len tá blbá stláčacia pumpička mi po pár použitiach už nefunguje.
Garnier nočný krém jazmín (101) - musela som si ho kúpiť znova, kvôli vôni jazmínu. Používam ho väčšinou na oči, lebo ešte nemám očný krém.
Maybelline Colossal Volum express smoky eyes (DM) - už som mala v košíku nejakú inú špirálu v zľave a potom som zbadala stojan Maybelline a nedalo sa inak ako vymeniť.
Himalaya Herbals balzám na pery (Kaufland) - chcela som skúsiť. Bol v zľave. Putoval do košíka. Ale nepáči sa mi, že mi necháva na perách takú akoby hrubú maslovú vrstvu. Radšej mám kĺzavé Labello.
Curaprox kefky (Kaufland lekáreň) - boli sme zaniesť lieky do lekárne, tak Priateľ hneď kúpil kefky do zásoby. Naučila som ho používať ich a zato ma asi aj o kúsok viac ľúbi tuším :D Raz si, ale už budem musieť kúpiť nejaké tie limitky, lebo sú naozaj pekné, ale keď mne je ľúto zato dať tie prachy :( Možno mi donesie Ježiško :D Poprosím Havaj :D
Gabriella Salvete Stars - Raspberry, Vampire (101) - čo Vám mám povedať k týmto lakom? Asi nič. Najúžasnejšia neónová malina a ešte krajšia krvavá upírka. Nemáte? Chyba.
GS Enamel 156 (101) - pôvodne to bol vianočný darček, ale dostal sa len po mňa a u mňa aj ostane :) Je peknučký.
GS Topcoat (101) - pôvodne som si išla do drogérie, len poň a odišla som so všeličím iným. Ja nie som na laky, ale tieto od Gabrielity sú omg. 3-5 dní. To my ešte žiadny lak nedal. Ale už by stačilo. Zase tak často si nelakujem nechty, aj keď s týmito láskami verím, že sa to zmení.
Náhradné hlavice do strojčeka na holenie (Lidl) - kúpili mi ich naši a trochu už ľutujem, lebo zásoby mám, že fúha, ale to holenie mi príde o ničom.
2 štipce do vlasov - jeden predražený zo 101 druhý za euro z Kauflandu. Konečne.


Oblečenie:


Pusinkové tričko (modrá kocka) - chcela som pusinkový svetrík ala Carrie. Potom som chcela aj košieľku s pusinkami a ani jedno nemám. Takže keď som narazila na toto posledné tričko v obchode musela som ho vyskúšať a keď mi padlo ako uliate išlo so mnou domov, aj keď nemám rada tie trička nad pupok, ale toto nie je nad pupok. Pupok mám presne v tom otvore :P


Kvetinková košeľa (modrá kocka) - presne taký istý osud postihol túto košeľu. Tým predĺženým zadkom neholdujem, ani 3/4 rukávom, ale potrebovala som nejaké slušne oblečenie na pohovory a na leto, takže keď mi sadla nebolo o čom.


Kvetinové, dlhé šaty - toto bola iná dilema. Milujem dlhé šaty, lebo mi zakrývajú moje nie moc príťažlivé nohy, takže keď som si skúšala tieto, tak som si jednoducho nevedela vybrať medzi dvoma farbami a keďže som šla na nákupy s našimi, tak som ich dostala oboje. Ešte šťastie, že bývam s rodičmi. Desím sa toho, keď sa odsťahujem a budem si musieť všetko kupovať a robiť sama :D Ale zároveň sa nato teším. :)


Kvetinové, dlhé šaty v inej farbe (modrá kocka)


Nohavičky (Topoľčany nejaký obchod) - Čo poviete na fotenie spodnej bielizne na blog/net? Trochu divné. Ale pokiaľ nie je na tele alebo používaná, tak mi to nepríde až také zlé a keďže ja nemôžem odolať obrázkom na spodnej bielizni, tak sa s vami chcem o ne podeliť. Mala by som už dospieť a kupovať si normálnu bielizeň. Ale tieto obrázkové si obhájim, že kraťasové gaťky sú super pohodlné a musela som si ich kúpiť, lebo u nás ich zohnať je nemožné.


Žlté babkine bombiše (TO ten istý obchod) - tieto dámske boxerky, keď som uvidela, tak nebolo o čom a keby boli aj v iných farbách beriem ich všetky. Antisexy? Možno. Pohodlné? Určite. A ešte tak pekne vzorované. No nechajte ich tam. To určite :P


Croscy (TO ten istý obchod) - ten názov som si musela zapísať. Lebo ja ich volám šľapko-sandále. Nosím ich po dome, k vode, na dovolenku. Milujem ich, ale už mi z tade odpadli tie sandálové ramienka, takže ich nosím len ako šľapky a sú už dosť špinavé. Keď som videla tieto pekné ružové a moje číslo nebolo o čom, aj keď ako správny šetrič som chvíľu nad nimi rozmýšľala.


Narodeninový darček:


Narodinový darček od mojej najkamošky - ako vždy trochu oneskorene, ale radšej neskoro ako nikdy. Takže čo som si našla v krásnej narodeninovej taštičke?
Mio Valentino krém na ruky - pre mňa neznáma značka. Som zvedavá.
Oriflame mydielko
Červený bodkovaný dáždnik - dáždnikov nikdy nie je dosť
Sandra Brown - Stretnúť šťastie
Jacqueline Briskin - Paloverde - 1. časť. Som zvedavá, či to bude moja šálka kávy.
Zápisník - zápisníkov tiež nie je nikdy dosť
A najlepšie som si nechala na koniec - 2 odznaky vlastnoručnej výroby - 2 líštičky, ktoré mi niečím pripomínajú slovenské ľudové kroje a schúlená líštičky. Pre Pampelíštičku ako stvorené, len ešte neviem ako ich budem nosiť. Nejaké návrhy, aby to vyzeralo dobre a zaujímavo?


Knihy:


Hrnčekové pečenie - maminka mi kúpila v robote túto knižku a na mne ostalo ju otestovať, takže sa pripravte aj na pečenie na blogu alebo skôr požiare, keďže ja som tak trochu nebezpečná v kuchyni :D

bazos.sk

Jayne Ann Krentzová - Bláznivé sny
Jayne Ann Krentzová - Sladké bohatstvo
Charlotte Vale Allenová - Vlak snov
Jayne Ann Krentzová - Sladká predtucha
Jayne Ann Krentzová - Veľká vášeň
Jayne Ann Krentzová - Klenoty noci
2 Love story - Dotyk anjela; Nedokončená záležitosť
DVD Bridget Jonesová s rozumom v koncoch - radšej mám jednotku, ale aj dvojka je fajn.
- keby som nenašla tieto knihy na bazoši za také super prachy, tak by som tento mesiac vydržala bez kníh, ale nemohla som ich tam nechať. Tak sme nasadli na motorku a hor sa za nimi. A veru, že to bol pekne strávený deň.


Keď som to všetko išla fotiť zdalo sa mi toho veľa, ale keď si to takto rekapitulujem príde mi to v pohode. Okrem kníh (ktorých mám teraz do zásoby viac než dosť) tam nie je nič čo by som nepotrebovala (niežeby som knihy nepotrebovala). Takže za mňa zase spokojnosť a som zvedavá čo bude o mesiac. A čo Vaše nákupy? Hoďte mi sem linky alebo mi dajte vedieť čo máte nové :) A páčia sa Vám moje nákupy?

Pekný večer a nezabudnite si robiť radosť aj maličkosťami. Veď predsa pondelok je hneď krajší, keď si človek niečím pekným urobí radosť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...