piatok 27. júna 2014

Piatkový romanticko-obrázkovo-krásny veget

Čo by som to bola za milovníčku kníh, milovníčku romantiky, keby som neslintala nad krásnymi obálkami? Romantika, knihy a krásne obálky to jednoducho patrí k sebe. (Ale niektorí ľudia to ešte asi nechápu. Viď niektoré obaly.)

Už dlhšie sledujem na facebooku (už aj na instagrame) jedného pánka, ktorý robí s fotkami zázraky. Volá sa Jon Paul Ferrara. A jednoducho som sa zamilovala. Také obálky mať na mojich knihách, tak som v siedmom nebi. Niektoré sú naozaj skvosty. Pár som si pre vás aj požičala. Nájdete ich na jeho oficiálnej stránke jonpaulstudios.com. Ja ich mám z facebooku a taktiež je aj na instagrame.

Viac si o ňom môžete prečítať na jeho oficiálnej stránke. Ja Vám poviem len to, že je naozaj dobrý v tom čo robí a dokonca je ešte aj aj sympatický.

Aby som len nekecala ideme na pár (nepár) obrázkov, ktoré som si pre Vás vybrala. A teda, že to bol problém vybrať len zopár na ukážku.



Tento sa mi páči hlavne pre tie šaty a ich krásnu farbu



Ach, tí škótski Horali. Páči sa mi káro, kilt a aj knihy o vysočine a chlapoch ako hora, takže tento obrázok tu nemohol chýbať. Aj keď nie je úplne o tom, ale vo mne to proste evokuje takéto pocity.



Tento obrázok je možno trochu temný, ale niečím ma priťahuje. Či už tou slečnou, ktorá je pekne oblečená alebo tými vlakmi a stanicou. Neviem. Niečo na tej fotke je. Možno to bude aj ten pekný klobúčik. Čo myslíte? Tiež to z nej cítite? (Inak sranda je, že o každom obrázku by som si vedela vymyslieť vlastný príbeh a mám problém, aby som Vám tu tie litánie nevypisovala.)



Tento obrázok je celý pekný. Páči sa mi aj ten koč v pozadí, aj jej krásne šaty, aj jeho. Proste všetko na ňom.



Na tomto sa mi páčia tie vášnivé vlasy na slečne a tie nádherné šaty. Táto farba nepatrí medzi mojich favoritov, ale musím uznať, že na tomto obrázku sa moje oči na ňu prisali a tá farba ich doslova pohltila.



Kto aspoň v najtajnejšom kúte duše nesníva o tom aké by to bolo byť najodvážnejšou pirátkou pod slnkom? V jednej ruke pištoľ, v druhej ruke kord? Ja sa bez mučenia priznávam. Bola by som najlepšou pirátkou v širokom okolí. Brázdila by som moria a oceány. Drancovať by som drancovala, ale zabíjať nie. Len keby to bolo nevyhnutné. Nejakých zloduchov a tak. Ja mám teda fantáziu :D



Jeden z jeho obrázkov dostala aj naša Eva Ava Šranková, teda jej kniha Hriechy mocných. Čo človek nezistí pri písaní článku. Takže ju musím mať. Niežeby som ju inak nechcela, ale po Izabele 2. Som si chcela dať trochu pauzu s touto autorkou, lebo koniec ma nas.al :)


Nakoniec Vám sem ešte pridám video, v ktorom ho môžte vidieť a vypočuť si niečo o jeho umení. Má to aj prvú časť, ale mne sa viac páči druhá, takže Vám sem pridávam až druhú časť.



Musím sa priznať, že takýto obraz (mňa) keby mi visel na stene vôbec by som sa nehanbila a nemohla by som sa vynadívať. Podľa mňa sú to úžasné prevedenia. Čo poviete? Páči sa vám? Nepáči?
Ak chcete vidieť viac obrázkov kliknite si na galériu na jeho stránke. Romantické dušičky ako ja budú určite vzdychať a snívať s otvorenými očami.

Prajem Vám krásny víkend. Vidíme sa v pondelok v Júnových úlovkoch :)

2 komentáre:

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...