sobota 28. júna 2014

Tracy Anne Warrenová - Jediný bozk


Anotácia:
V londýnskej spoločnosti sa už dávno vie, že bratia Byronovci sú divokí, skazení a nebezpeční, ale zároveň neuveriteľne fascinujúci muži, ktorých zvodom neodolá nijaká žena...
Keď krásnu sirotu Meg Amberlyovú cestou na strýkovo panstvo zastihne snehová búrka, nájde útočisko v sídle lorda Cada Byrona. Cade, ktorý sa na vidieku lieči z fyzických i duševných rán utŕžených vo vojne, však spočiatku nie je príjemný hostiteľ: o spoločnosť mladej ženy očividne nestojí a dáva jej to otvorene najavo...

O knihe:
original - Tempted by his kiss
- 1. časť zo série o šľachtickom rode Byronovcov z Braebournu
Jediný bozk; Jediný dotyk; Four Dukes and a Devil (Čo ju preskočili? Ale na autorkinej stránke sa neuvádza ako tretia časť, ale len ako tretia v poradí. Písali ju viaceré autorky, tak sa asi nebude prekladať alebo čo.); Krásna pokušiteľka; Jediná noc; V posteli starého mládenca
obálka - sa mi páči. Je taká šťavnatá. Aj keď občas mi príde až moc ružová, ale zase ružová je podľa mňa dievčenská/ženská farba, takže nemám problém na ženských románoch s ružovou farmou a ešte s takouto peknou. Aj slečna je na nej pekná, len škoda, že je sama.

Moje pocity:
- strýkovo panstvo? Nejde náhodou za pratetou? Ale tak možno tam býva aj jej strýko alebo je to jeho panstvo.
- keď tam strkali jediný/jediná mohli to dať na všetky knihy. Lepšie by sa orientovalo, že je to jedna séria. Ale aj tak si stále myslím, že najlepšie je prekladať originál názov (nie si vymýšľať). Potom by sa v tom nemohli vyskytovať zmätky.
- v anotácii sa mi Cade (inak zvláštne meno. Nevedela som ako ho mám čítať.) moc nepáčil, ale hneď na začiatku ma zaujal, aj keď ma trochu naštval, že bol taký neslušný, nevrelý k Meg, ale tak ospravedlnili ho bolesti nohy a potom aj tie zážitky, ktoré prežil. Dozvedeli sme sa o nich v jeho nočných morách a teda, že to bola pecka. Fuj. Chudák.
- čudujem sa, že sa mi páčil krívajúci hlavný hrdina (niežeby som proti krívaniu niečo mala). Prišlo mi to u neho sexy. Dokonca aj tá jeho jazva.
- na hlavnej hrdinke sa mi páčilo, že občas sa ho zľakla, ale väčšinou bola odvážna, aj keď ju prebodával pohľadom. Tie jej špionážne výpravy mi na konci prišli už hlúpe a nie odvážne.
- myslela som si, že slečna príde cez búrku, on sa zamiluje a bum bác na druhý deň ju nikam nepustí. Ale ona tam bola poriadne dlho kvôli snehu, takže bolo viac času to medzi nimi rozvinúť. Ou je. Žiadne rýchle zamilovavanie.
- jeho rodina bola poriadne bláznivá (niektorí až moc), ale boli veľmi milí a srdeční. Dokonca aj vikomt, ktorý pôsobil tak trochu strašidelne sa mi páčil.
- knihe ako takej nemám čo vytknúť. Možno len to, že by ma potešilo aj viac stretnutí a rozhovorov aj s ostatnými členmi rodiny, ale keďže budú mať vlastné knihy, tak v pohode. Nejaké rozhovory tam boli, ale mohlo ich tam byť aj viac.
- aby som nezabudla nechýbala ani zaujímavá zápletka, aj keď bola pomerné jednoduchá, lebo sa to dalo čakať.
- sex. Tak napríklad ten prvý posteľný zážitok mi prišiel divný. Proste dalo sa  čakať, že skončí v jeho posteli. Ale potom to už bola pohodka a nebolo toho až tak veľa. Možno troška. Keď som chcela pokračovať v deji, ale musela som sa prehrýzť z jednej scénky, cez druhú. Ja by som asi dala medzi dvoma nejaký text, nie len to, že sa už nemohli dočkať večera.
- s koncom som spokojná, aj keď bol predvídateľný čo sa stane, ale aj tak to je podľa mňa romantický zážitok. Aj ja by som ho chcela zažiť.
- jedine čo ma sklamalo, že sme sa nedostali na ich svadbu a ani na dni po svadbe, ale zase aspoň to nebolo také klišé, že sme sa posunuli v čase, kde už mali 3 deti... Toto sa mi páčilo viac.
- určite sa zahryznem aj do ostatných kníh z tejto série. Keďže takéto "rodinné" knihy mám rada a taktiež ma tam zaujal aj jeho brat vojvoda, jeho sestra Mallory, aj jeho geniálny, matematický brat... Ale asi si budem musieť dať pozor, aby som ich čítala pekne po poradí. Konečne by sa to patrilo :D

Za mňa:

2 komentáre:

  1. Dobrý večer, náhodou neponúkate knihu Jediný bozk na predaj?
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne nie, ale dúfam, že sa vám ju podarí niekde zohnať, ak ste ju už nezohnali. Skúsila by som nejaké fb stránky alebo bazos :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...