streda 27. augusta 2014

Dvojdňový výlet - Banská Bystrica (1. časť)

Priateľ mal v piatok (8. augusta) stretnutie vo Zvolene, tak sme si spravili menší dvojdňový výlet.

Najskôr sme sa zastavili v Banskej Bystrici povybavovať nejaké veci. Pobehať sme si tam moc po nejakých zaujímavostiach nepobehali. Videli sme len zvonku toto lietadlo.

Dopravné a bombardovacie lietadlo, TYP Li-2 /Lisunov/

Zastavili sme sa v Europe. Tam sme sa najedli v KFC (fakt prekliate kura). Odvtedy si hovorím zlatý McDonald's, aj keď mám radšej domáce jedlo (človek vie čo si tam dá), ale keď sme niekde na výlete, tak sa nedá. V McDonald's je to istota - hranolky a nejaká kuracinka. Lepšie ako jesť niečo nasilu, lebo je človek hladný a keď je to už objednané, čo sa budem s kým hádať. Takže teraz bude asi naše cestovné jedlo McDonald's :/ Alebo nejaké dobre odtipované reštiky. Nabudúce, keď niekam pôjdem asi nebudem googliť kde nakupovať knihy, ale kde sa najlepšie najesť.


V Európe sme sa zastavili aj na výstave počítačov (presnejšie - Výstava slovenskej výpočtovej techniky a elektrotechniky 80-tych rokov minulého storočia) a nejaké zaujímavé vám sem pridávam. Boli ste sa tam pozrieť? Videli ste už takéto PC?



Maťo :) Zaujímavé meno pre osobný počítač.

že aká tlačiareň

ten červený telefón vyzerá dobre, ale aj tak mám najradšej tie s otáčacím ciferníkom. Na tie nezabudnem nikdy.

odfotila som aj kontakt, takže ak máte doma niečo nazvyš...

Spomínate si na svoj prvý počítaš? Môj bol teda poriadny bicykel :D Ale čo, aj tak som bola vyšťastnená :P


V Európe mali dokonca aj lietadlo a ak nemáte tento víkend plány prečítajte si tip na ňom :)

Medzinárodné letecké dni, SIAF 2014, Letisko Sliač


Pokračovanie článku bude v piatok (dúfam) a zajtra si dáme prečítanú knihu.

Prajem Vám pekný večer :-*
Konečne som ako tak doma, takže sa budem snažiť blogovať. Zatiaľ to budú hlavne články z výletov a prečítané knihy.

2 komentáre:

  1. Pampelíška to ma mrzí, že si bola v BB aj vo ZV a nestretli sme sa, no nevadí snáď na budúce.
    PS čo sa týka tých predpotopných počítačov tak na takých som vyrástla :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No keby som to vedela, tak by som sa určite ohlásila na čajík. Ale určite pôjdeme ešte kuk Pustý hrad, tak sa ohlásim :) Za tie PC máš môj obdiv.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...