sobota 2. augusta 2014

Júlové úlovky

S dvojdňovým omeškaním, ale keď je blázninec, ani blog nestíha.

Môžem povedať, že júl bol úžasný, aj keď to počasie no neviem, neviem. Oblačno, miestami fašírky asi tak. Ešte stále som nemala na sebe moje nové šaty. A to som ich už mala na sebe, celá vyfešákovaná na rande a či sa nespustil lejak :/

V júli sme stihli tri výletiky a všetky tri na motorke. Najskôr Desmod, potom Ranč pod Babicou a nakoniec motokáry v Zlatých Moravciach a zarastená Uherecká priehrada.
Vlastne čo trepem. Ešte sme boli na jedných motokárach v Trenčíne, ale to nemám nafotené. Možno nabudúce. Dokonca som si tam aj zajazdila, keďže to boli elektrické motokáry a zdali sa mi také hračkárske, tak som sa dala ukecať na jednu jazdu a musím povedať, že to bolo úžasné. Tie motokáry majú dokonca aj spátečku, ktorú som na začiatku využila 3x a potom to už išlo aj bez nej.
Na prvú jazdu to bolo dobré a som spokojná. Keby boli u nás v meste tieto elektrické, tak by som určite jazdila častejšie. Takže ak by ste chceli jazdiť, ale bojíte sa alebo máte iné komplexy, tak určite odporúčam elektronické motokáry v Trenčíne. Vstupné tam bolo 7 € na 7 minút, ale ak by ste si zobrali dve kolá (dva žetóny) na osobu, tak by to bolo len 5 € za jednu jazdu.

Po krátkej rekapitulácii výletov ideme rovno na veci, ktoré mi tento mesiac urobili radosť (síce nie úplne všetky, ale aj s tým sa musí počítať).


Kozmetika:


Vichy Normaderm 3v1 (lekáreň Kaufland) - už som z tohto mala vzorku a páčila sa mi, tak som ho tam v akcii nemohla nechať. Rada ho používam ako masku, ale občas aj ako peeling.
Nivea pásky na nos, bradu a čelo (Tesco) - konečne som si ich už kúpila a mám za sebou aj prvé skúšanie na nose, ale musím povedať, že síce to vyčistilo trochu, ale nie až tak veľa ako som čakala. Uvidíme ďalej.
Tea Tree Oil (Lekáreň pod Hotelom) - fuj to je smrad a zdá sa mi, že neúčinkuje tak dobre ako tá dvojfarebná tyčinka z Oriflame :/ No uvidíme po dlhšom používaní.
Purity Vision ružová voda (DM) - vôňa ma neohúrila. Zo začiatku mi to smrdelo, ale názor na túto vodu nemám ešte spravený, tak som veľmi zvedavá, keďže ohlasy na ňu boli len pozitívne.
Alverde nude rúž - 26 softly nude (DM) - nemám ani jeden rúž. Tento bol v akcii, tak som si povedala, že skúsim, ale nechám si ho len na pamiatku a možno občasné používanie. Nech mi pripomína, prečo nepoužívam rúže. Myslím, že nude farbičku má peknú, ale to je asi tak všetko. Pri rúžoch by som chcela výdrž a aby nevysušoval, ale tu ta výdrž nič moc.
Alverde color & care make up (DM) - záruka končí júl 2014 :) To poteší. Takže párkrát použijem a hodím do koša. Nepotrebujem sa vyhádzať ešte viac. Budem vedieť, že nie len na jedle mám pozerať záruku, ale už aj na kozmetike :/

DM skaut - výhra

Mixa micerálka (DM skaut, výhra) - to bolo prekvapenie, keď mi prišla obálka s výhrou, ale potešila, lebo Bioderma micerálka sa mi už míňa (budem si musieť počkať na akciu, až potom spraviť nákup) a odličovacie mlieko Garnier sa nechce minúť, ale už ho pomaly musím spotrebovať. Takže Mixa micerálka ma potešila, lebo som chcela skúsiť aj inú ako Bioderma.


Oblečenie:


Biele tričko s ružovou šnurovanou stužkou a mašľou ala šnúrka na tenisky (modrá kocka)


Šedý svetrík so zipsom až hore (modrá kocka)


Pásikavé tričko s dlhým rukávom (Takko Fashion)


Ostatné:

oneskorený narodeninový darček od Moničky (páčilo by sa mi dostávať darčeky každý mesiac v roku :D)

Žlté pierkové pero - no nie je roztomilé?
Tessa Dare - Zvábená siréna - túto knihu už mám (ale poriadne dlho som ju zháňala), takže rozmýšľam, že raz skončí v giveaway, ale tá bude bohvie kedy, takže uvidím.

moja 1. výhra v giveaway na blogu modrá púpava :)

Biele tričko, pleťové oleje neroli a levanduľa - už sa veľmi teším, keď ich začnem používať, ale zatiaľ musia počkať, lebo ešte mám načaté krémiky, ktoré už musím konečne minúť. Používate oleje, či už na pleť, telo, vlasy? Ja som sa len nedávno začala zaujímať o prírodnú kozmetiku, preto má táto výhra veľmi potešila. A som zvedavá čo to bude, lebo zatiaľ používam len kokosák na telo a občas na vlasy.

ani neviete aké bolo ťažké toto odfotiť, keďže ja som zvedavec a chcela som sa na otváranie vrhnúť hneď, ale keďže som aj blogerka, tak som si to krásne balenie musela cvaknúť. Blogovaním k lepšej trpezlivosti.

a tu už je to všetko pekne rozbalené, ale odfotené až potom čo som sa z toho dlho vytešovala a nožík som otestovala. Je naozaj dobrý a pri jedení s vami slintá a nenadáva Vám čo to za sladkosti do seba pcháte a dokonca si trošku aj zamľaská, ale mne mľaskanie nevadí. Vidím to tak, že ešte s ním bude veselo.

Tieto úžasné vecičky mám od mojej najsladšej, najkrajšej, najdrahšej, najmilšej a ešte neviem aké naj blogerky Vivi Vintage. Dostala som kukuričný nožík, ktorý ma teraz stále vyvoláva na piknik, aj keď som jeho hlad trošku utíšila, keď som sa s ním nakŕmila s arašidovou nugetou, ale to zabralo tak na pár minút a potom prišlo zase to volanie, takže najbližšie čakajte článok o mojom piknikovaní.
A keďže Vivi je tak trochu blázon, tak mi toho poslala ešte oveľa viac ako len kukuričný nožík, ktorý som na jej pikniku obdivovala (ale vážne nie je na zjedenie?) a poriadne ma tým prekvapila.
Najskôr som si nebola istá, či sa Vám tu môžem pochváliť, ale tak hádam to Vivi nebude vadiť, veď ona je taký pozitívny človiečik a odráža sa to aj na jej blogu, kde sa chodím nabíjať pozitívnou energiu a všetkým. Raz Vám o tom napíšem aj článok.
Nebudem Vám tu vypisovať ako som z každej vecičky nadšená, aby nám Vivi neodletela ako balónik, že ju toľko vychvaľujem (ale priznajme si. Dobré veci sa chvália samé.). Jednu vec musím spomenúť. Keďže ja kávičku nepijem, tak som s ňou spravila radosť priateľovi a čo tam ten neobjavil :D Ten môj všimavec.


Knihy:


Povesti o slovenských hradoch a zámkoch 2 (od maminy z roboty) - k maminke do roboty prišli predávať knižky a keďže vie, že jednotku mám, ale dvojku ešte nie, tak mi s ňou spravila radosť. Už sa teším, keď sa do všetkých týchto "náučných" knižiek pustím.


Musím povedať, že do pondelka tohto týždňa som so sebou bola spokojná, lebo okrem knihy, ktorú mi kúpila maminka a ktorú som dostala od Moničky som tento mesiac vydržala bez nákupov kníh. A potom prišiel ten zlý ujo bazoš s úžasnou ponukou, ktorá sa len tak neodmieta a ja som spravila dva nákupy. Takže budúci mesiac to už nebude bez kníh. Ale zase musím povedať, že aj čítam. Nie, tak ako by som chcela, ale viac sa už momentálne nedá. Preto mi občas vadí, že mi dosť času, ktorý by som mohla stráviť pri knihách žerie blog a ani to na ňom nevidno, ale kto by potom obohacoval svet o moje táraninky, keby som len čítala a neblogovala? Len tak ľahko sa ma nezbavíte a budem si to musieť stále všetko pekne rozdeľovať, ale verím, že v zime bude viac času na všetko.


Vidíme sa o mesiac. Rozmýšľala som, že by som si spravila aj blogové prázdniny v auguste, ale pokiaľ budem stíhať budem blogovať. Veď možno prázdniny budem potrebovať inokedy, keď nebudú ani nápady, ani chuť, ani nálada a teraz jedine čo mi chýba je čas a elán, lebo to počasie mi ho dosť kradne. Síce je dusno ako na púšti (tipujem, lebo na púšti som ešte nebola), ale zamračené ako keby ani nebolo leto. Raz prší, raz je pekne a toto niekoľkokrát za deň. Tento týždeň som išla z nákupov domov a na začiatku mesta ma chytil lejak a pomaly ako som prechádzala domov tak po chvíli nič, suchá cesta ani kvapka. No sranda. V polke mesta prší a v polke nie.

Ak ste zvládli toľko mojich písmenok, tak Vám gratulujem a posielam pusu pre pekný deň :* My sa chystáme na obed na rybky, tak dúfam, že nám vyjde počasie a prinesiem Vám aj článok z nášho obedového výletu.

2 komentáre:

  1. Má milá Pampeliško, nestíhám, nesvačím, číst blogy teď nestačím ;-), ale na ten Tvůj jsem si dneska udělala čas a u kávičkového rituálu (Tvůj přítel by mě pochopil) jsem si vlezla k Tobě, na místečko plné knih a milého čtení a vlastně všeho milého. Pročítám články, spokojeně usrkávám lahodný tmavý mok, něčemu se divím, něčemu se směju, taky je mi líto, že motokáry v Trenčíně mám daleko, přes monitor se snažím očichat Tvou novou kosmetiku, píšu si do diáře, že si mám zažádat o vzorek mic. vody od Mixa (teď na to běží u nás v ČR reklama), pak se kochám tím báječným brkem (no jasně, ta pravá věc pro spisovatelku), těším se z Tvých nových módních úlovků a najednou.....ou jé, ou jés! Balíček! Jupí a juchuchů! Balíček od Vivi - tak krásně nafocený, všetko tak úžasně opísané, až se zase rdím a všelijak červenám a pevně se držím stolu, abych neodlítla a na konci všech těch emocí je jedna hlavní a nejdůležitější - mám velikou radost a jsem šťastná, že Tě pošťák dostihl a zastihl a přinesl všechno v pořádku. A že Tě kukuričný nožík láká na pikniky? Snad není moc otravný a pokud ano, tak je to jen a jen má vina. To já ho před cestou za Tebou nabádala, aby s Tebou co nejdřív vyrazil na kostkovanou deku ;-).
    Milá Pampeliško, děkuju Ti moc, káva je dopitá, všechno přečtené a já spokojená. Takhle to má být, když člověk přijde na sousední blog (má odcházet šťastný, nainspirovaný a veselý). ♥
    Tvá Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Vivi. Ja stíham len tak s odretými ušami a povedala som si, že prvoradý je život, potom môj blog a potom všetky ostatné, takže som sa ešte ani k tvojmu nedostala, ale dnes si robím voľno a nájazdy na blogy, takže sa ukážem aj u teba (aspoň dúfam) a budem sa pozitívne nabíjať.
      Vytešujem sa z tvojho krásneho komentára. Síce odpisujem neskoro (bode skoro po mesiaci), ale o to viac sa teším, že ho už čítam neviem koľkýkrát a stále mi robí tvoj koment radosť.
      Tento rok sme s nožíkom piknik nestihli :( Aj keď ešte nás čaká babie leto, tak nehádžem flintu do žita, ale o to lepšie sa pripravíme o rok na piknik a bude to ten najúžasnejší zážitok (aspoň dúfam:).
      Tvoja návšteva bola príjemná a dúfam, že prídeš zas a znova :) A že tu nájdeš len pozitívne myšlienky :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...