utorok 23. septembra 2014

Linda Cajio - Dotyk anjela (Love story)


Anotácia:
Duchaplná a energická Catherine bojuje márny boj - snaží sa prinútiť členov vlastnej rodiny, aby napravili škody, ktoré spôsobuje ich firma na životnom prostredí. Má aj svoje tajomstvo. To ona je totiž ten tajomný prízrak, ktorý sám seba nazval Anjel Zeme a ktorého činy priťahujú pozornosť novinárov. V každodennom živote je krásnou ženou, ktorej pôvabu nevie odolať ani bankár Miles Kitteridge...
Catherine je však presvedčená, že Miles je rovnako bezohľadný a chamtivý ako jej strýko. Nevie mu tiež odpustiť, že sa ju pred niekoľkými rokmi pokúšal zviesť... Teraz však nedokáže myslieť na nič iné len na jeho dotyky, na jeho ústa, ktoré sa zmocňujú jej pier. Nechce však, aby ju jej túžba odviedla od životného poslania.
Miles tuší, že Catherine žije dvojakým životom a odhaľuje v nej vášnivú buričku, ktorá je príliš zvodná na to, aby jej vedel odolať.

O knihe:
original - Earth Angel (zase sa názov stratil v preklade)
- 5. časť zo série o rodine Kittredge:
Desperate Measures; Unforgettable; Just one look; Nights in white satin; Dotyk anjela; Night Music
obálka - nie je zlá, aj šaty by ako tak sedeli

Moje pocity:
- najskôr som nechcela písať recenziu na obyč Love story, ale nepomôžem si. Mám rada aj Love story, lebo v niektorých sa skrývajú naozajstné poklady a ak nie, tak si človek pri nich aspoň oddýchne, keďže sú to len také malé pár stranové knižôčky.
- páčil sa mi ten boj Anjela Zeme s jej firmou za ochranu životného prostredia. Catherine mala naozaj gule. V noci chodiť sama kade tade, tak nato by ma nebolo.
- páčil sa mi Miles. Síce mal trochu dlhé vedenie, pokiaľ zistil kto je ten Anjel Zeme, ale potom to entrée [antré] pri odhaľovaní nemalo chybu a dobre som sa pri tom bavila, aj keď sa mi nezdalo úplne dôveryhodné, že ich autorka strčila pod jednu strechu, ale tak zase bolo to logické, ak ju nemal poslať za mreže
- postáv tam bolo viac, ale nie veľa - jeho stará mama Lettice (až na konci uvidíme, čo sa z nej vykľuje:), jej strýko Byrne, jej teta Sylvia, aj nejaké vedľajšie postavičky, ktoré mali nejaké šteknutie
- musím sa priznať, že som sa dobre zabávala na veľa stranách, ale najlepšie bolo, keď Milesa zatkli. Pri tom som sa naozaj dobre bavila aj z toho ako si potom z neho hlavná hrdinka robila srandu.
- koniec bol super. len škoda, že taký krátky a nemohli sme si viac užiť to prekrásne prostredie a oddych s nimi. Asi by som potrebovala aj nejakú dovolenkovú knižku z nejakej zimnej, horskej chatky pri jazere.
- skoro na konci nám hrala táto pieseň (aspoň myslím, že je to presne ona), takže ak budete čítať môžte počúvať:



Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...