utorok 30. septembra 2014

Septembrové úlovky

Ďalší mesiac ušiel ako voda (alebo skôr ako keby ho pes naháňal) a ja neviem čo som celý ten mesiac robila. No nič ideme si to zrekapitulovať.

Z akcií sme boli na kapustnici vo Veľkých Bieliciach. Letela som lietadlom. Ja, ktorá sa bojím výšok (máme to v rodine). Som nasadla do lietadla a letela som. Samozrejme, že aj o tom chystám článok. Boli sme robiť na dome (rodičovský dom Priateľovej mamy). Boli sme s motorkármi zo ZM krstiť Zubra. Medzitým sme robili nejaké zmeny v mojej izbe. Tento víkend sme boli kuk v TO na Kreatívnom pikniku. Aj o tom chystám článok. Dnes sme boli porobiť hroby preto je článok až teraz. Ale teraz už poďme na úlovky.


Kozmetika:


Listerine cool mint ústna voda (Tesco, naši) - ústna voda sa mi pomaly míňa, takže jednu som si zobrala do zásoby
Labello čerešňové, balzám na pery (Tesco, naši) - už dlhšie som nad ním rozmýšľala a keď som ho videla v akcii, šup s ním do košíka, ale keďže mám ešte načaté dva, tak toto ide zatiaľ do zásoby


Ostatné:


Ružové, jesenné návliečky- páčilo by sa mi niečo jednoduchšie, ale za tie prachy no nekúp to a keďže ich mám málo, tak som brala. Tieto teplé mám na zimu rada. Plus som si k tomu kúpila ešte fialovo-ružovú plachtu, ale tu som už nefotila.
Farebné gumičky (výpredaj ZŠ, naši) - gumičky asi nejak porozdeľujem a niektoré si nechám, niektoré pošlem ďalej
Čierne sponky - týchto sponiek nie je nikdy dosť a keďže už mám len pár, tak som ich za tie prachy musela zobrať, lebo inak bývajú drahšie a je ich menej
Šedé tenisky ala Doctor Who
Šedšie tenisky ala Doctor Who (výpredaj ZŠ, ja) - a leto môže začať :D takýchto mini tenisiek mám teraz peknú zbierku, ale tie jediné staré, ktorými to začalo mám ešte stále v skrini, aj keď sú dosť ojazdené :( Je mi ich ľúto vyhodiť, ale ďalšie leto už so mnou neprebehajú :(


Čierno-zlatá mini kabelka (net) - myslela som, že bude iná (preto nerada kupujem na nete). Najskôr sa mi nepáčila, keďže som čakala niečo waw a prišlo mi niečo fajn, ale už si na ňu zvykám a začína sa mi páčiť.


Lastovičky, kvety náhrdelník (net) - prišlo mi to také milé a keďže nič také romantikuš nemám, tak som kúpila a páči sa mi, ale ešte som ho nikde nemala


Tardis náhrdelník (net) - keď som Tardis na nete uvidela hneď som si ju musela objednať. Keď prišla bola to láska na prvý pohľad a už som ju mala viackrát a trochu sme si pocestovali.


Knihy:

bazos

Shannon Drakeová - Zažeň tiene noci
Barbara Cartlandová - Odvážny podvod
Barbara Cartlandová - Odsúdení na lásku
Kat Martinová - Nenaplnená nevinnosť
Kat Martinová - Zamatová neha
Kat Martinová - Tajomstvá noci
Johanna Lindseyová - Strieborný anjel
- týmto knihám som podľahla len preto, že boli za dobrú cenu (teda skoro za dobrú cenu) a že boli od chalana, od ktorého nakupujem často, ale verím, že to bol môj posledný nákup tento rok


John Jakes - Sever a Juh 1 - túto knihu zachránil kamarát pre upálením. Bolo ich viac, ale ostatné som nechala u Priateľa a ja som si nechala len túto.


Ešte som si kúpila nejaké lepiace pásky, držiak na TV, 2 držiaky plus doska = polička, foto papier na skrášlenie izby, ale to sa mi nechcelo fotiť, takže Vám to ukážem až v detailoch z mojej izby (raz). Kúpila som aj nejaké drobnosti kamoške do nového bývania (konečne sme sa k ním dostali a oslávili nový bytík). Nakúpila som aj nejaké vianočné darčeky a spodnú bielizeň.

Tento mesiac toho nebolo veľa, takže som na seba pyšná a dúfam, že budúci mesiac bude len nejaké oblečko, možno niečo čo sa mi minie z kozmetiky, ale teraz by som sa chcela venovať skôr Vianočným nákupom a skrášľovaniu izby, takže na ostatnom budem šetriť a hlavne na knihách, keď som prerábala nejaké veci v izbe, tak som zbalila neprečítané knihy do jednej veľkej krabice a prišla som nato, že sa mi to síce páči, lebo mám čo čítať, ale ešte v živote som nemala toľko neprečítaných kníh a to sa mi nepáči, takže do Vianoc si dávam s nákupom kníh pauzu a možno aj na dlhšie.

Čo vy a nákupy za september? Čím ste si urobili radosť?
Prajem Vám krásny večer a dúfam, že ste si dnešný slnečný deň poriadne užili :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...