utorok 21. októbra 2014

Amanda Quicková - Snubný prstienok


Anotácia:
Emma Greysonová, energická mladá žena s podrezaným jazykom, ktorá si musí zarábať na živobytie ako platená spoločníčka, je neraz vystavená nežiaducej pozornosti záletných pánov. Jedného dňa, unikajúc pred návrhmi neodbytného nápadníka, skryje sa do šatníka, ktorý je už obsadený. Spolu s ňou sa tam ocitol známy finančník Edison Stokes, ktorý pátra po stratenej knihe tajných receptov. Obaja sa zapletú do množstva intríg a nebezpečných situácií, ktoré im však nezabránia v tom, aby sa do seba bezhlavo zaľúbili...

O knihe:
original - I thee wed
- 2. časť zo série Vanza:
Beriem si ťa; Snubný prstienok; Zlomyseľná vdova; Lie by Moonlight (v slovenčine nevyšlo, ale v češtine áno ako Místo nejtemnější)
obálka - je pekná, ale pri bližšom preskúmaní vyzerá ako keby ju robil nejaký neznajko/začiatočník. Hrdina ma na chrbte listy a ešte k tomu neprirodzené listy a sú takí nejakí celí dorezaní.

Moje pocity:
- a zase tá anotácia - to jej nápadník určite nebol alebo aspoň ja si pod pojmom nápadník nepredstavujem niekoho kto sa ma pokúša znásilniť.
- vraždím pohľadom človeka, ktorý pokazil názvy kníh. Škoda, že sa to nedá vidieť. Tu bolo Beriem si ťa spomenuté na konci. Omg. Už nemá zmysel sa k tomu vyjadrovať. Veď niekto povie, že mudrujem, nech si to skúsim sama... Nem probléma. Tipujem, že oni tie názvy asi vymenili, ale dobre, dobre. Už sa k tomu naozaj nevyjadrujem :P
- teda poviem vám, že tam sa diali také veci hneď od začiatku. Najskôr skončili spolu v šatníku za dosť zaujímavých okolnosti (takéto niečo som už čítala, ale nemám problém si to prečítať ešte v ďalšej knihe, lebo mi to príde ako vtipný zážitok). Potom odpratávali "mŕtvolu". Bola som zvedavá čo bude ďalej, keď už začiatok je taký nabitý bláznivými zážitkami.
- bola tu spomenutá aj Amelia Yorková, spisovateľka z prvej časti, ale len minimálne. Takže zatiaľ som ešte neprišla na rozumnú spojitosť ako zapadá prvá časť do tejto série.
- umenie vanzy je celkom zaujímavá filozofia (alebo čo to chce byť). Vanza bojovníci sa učia meditovať, bojovať a rozmýšľať trochu ako detektívi. Analyzovať problém zoširoka a do hĺbky.
- "Ktovie, či nie je bláznivý ako zaľúbený zajac na jar." Tak toto som ešte nepočula a prišlo mi to vtipné, takže som sa musela s vami podeliť.
- Edison ako vanza bojovník bol dobrý, ale tie ostatné veci, ktoré tam stváral boli bláznivé (aspoň nebola nuda). Napríklad ako sa prvýkrát stretli (v skrini), ako jej pomáhal upratať "mŕtvolu", ako ju zachránil pred väzením...
- Emma je dosť ukecaná hlavná hrdinka, ale v dobrom a taktiež je aj inteligentná a vie sa o seba postarať, aj keď sa často dostáva do problémov, takže to tak nevyzerá.
- postáv tam bolo dosť - Letty, Emmina zamestnankyňa; Edisonová stará mama, tá bola zaujímavá postava - najskôr som ju nemala rada, ale potom, veď uvidíte; Ignatius, Edisonov učiteľ vanzy; Basil Ware; Miranda a jej sluha; Chilton Crane; sluhovia, strážcovia...
- dej sa odohrával chvíľu na zámku Warovcov, potom v Londýne
- odhalenie zloducha ma zase dostalo. No to nie. Toto a vrah? Si niekto robí srandu?
- ach ten koniec :D Zato by som Edisona vybozkávala ako tekvicu :D Bolo to vtipné. Ale ani Emma nezaostávala, až mi bolo ľúto, že už je koniec.
- bolo tam dosť zaujímavých zápletok, takže si myslím, že nuda nehrozí. Smelo do čítania.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...