sobota 11. októbra 2014

Technické moto múzeum (pri Prievidzi)

S výletovými článkami dosť meškám, ale konečne tu už máme prvý a aspoň na fotkách si pripomenieme leto a čo som stihla zažiť. Dúfam, že takéto oneskorenia už nebudú, lebo takto s odstupom sa mi to horšie píše. Musím viac namáhať mozgové bunky ako keď je to všetko pekne čerstvé.

V sobotu alebo nedeľu (9. alebo 10. augusta) sme sa vybrali na motorke na zraz Jawa ČZ (článok zajtra) a ani neviem ako sme sa dostali do tohto múzea a ani som nevedela, že niečo takéto tu máme. Aj keď priateľ niečo tuším spomínal, ale nečakala som, že tam toho bude tak veľa. Takže sme sa po ceste na zraz zastavili po jeho kamošov a s nimi sme sa zastavili zase u ich kamošov a išli sme spolu do múzea. Bolo tam pekne, zaujímavo a určite odporúčam ísť sa pozrieť.

Technické moto múzeum sa nachádza pri Lehote pod Vtáčnikom (pri Prievidzi).
Vygooglila som Vám aj stránku múzea TU. Nájdete tam kontakt, kde sa to presne nachádza...
Otváracie hodiny sú od pondelka do nedele od 10.00 do 17.00. Dobre je zavolať si a informovať sa, ale keď už budete v okolí môžte sa zastaviť niekto vám už hádam otvorí :)
Vstupné je dobrovoľné.

V jednej budove sú všelijaké veci, oblečenie, knihy, staré peniaze... Veď si pozrite na fotkách.

pred múzeom je veľké parkovisko

zaujímavá, čo poviete?


Našlo sa pár vecí, na ktoré som si spomenula, ale tento bicykel medzi ne nepatril. Nepamätám si, že by som videla takýto tenký a zvláštny bicykel.




takéto fotky sú naozaj pamätné a veľmi sa mi páčia. Som divná viem, ale zaujímalo by ma aké životy mali vtedy ľudia, za akých okolnosti vznikla táto fotka...


Musím sa priznať, že som aj na peniaze :D Samozrejme nie len tie moderné, ale aj takéto stariny sa mi páčia. Doma mám pár takých starších koruniek, ale nič extra. Najviac extra je asi 20 československá. A čo vy? Čím sa môžete pochváliť?


Velorex, knihy, kamera (aspoň myslím) a v pozadí naša skupinka, teda zopár kúskov z nej

naozaj som tam nečakala toľko veci


V ďalšej veľkej budove majú autá, motocykle, tiež nejaké veci... Majú tam toho veeeeeľa na pozeranie.


vstup alebo aj výstup

teraz som si všimla, že späťák je na dosť neobvyklom mieste aspoň pre mňa. Zaujímalo by ma, či to tak akože fakt bolo alebo niekto sa netrafil a prilepil ho na blbé miesto. 

Toto autíčko mi pripomína tak trochu koč, ale už keby si mám vybrať či toto alebo koč asi radšej koč - viac romantiky, koníky a tie moje historické romány robia svoje.



toto autíčko mi príde také mafiánske. a zase ten zvláštne umiestnený späťák a len jeden. Niekedy sa neoplatí šetriť. Inak zaujímalo by ma ako sa takéto veterány šoférujú. Určite to musí byť príjemný pocit, ale asi aj poriadna drina.




nezabudla som ani na nejaké tie detailíky


O tomto múzeu vám toho veľa neporozprávam, lebo popravde som sa ani nestíhala pozerať a fotiť. Všade je toho veľa a všeličo zaujímavé. To musíte vidieť naživo, že naozaj sa nebudete stíhať ani obzerať a už budú všetci vonku, len vy budete ešte len v polovici. (Trafili ste hovorím o sebe :D)
Ale pán, ktorý nám múzeum ukazoval povedal, že sú tam veci od viacerých ľudí. Niektoré darovali, niektoré len zapožičali.



Po prehliadke múzea sme pokračovali na zraz Jawiek niekde na koniec sveta, ale o tom si povieme zase zajtra.
Prajem Vám peknú, dúfam, že slnečnú sobotu. Aj keď článok dosť meškal dúfam, že sa vám páčil a čím skôr zvládnem všetky resty :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...