štvrtok 20. novembra 2014

Jayne Ann Krentzová - Sladké bohatstvo


Anotácia:
Temperamentná Jessie sa vzbúri proti želaniu svojho otca, ktorý by uvítal, keby sa vydala za dravého manažéra jeho firmy. Bojí sa, že jej nápadníkovi ide skôr o dedičstvo, ako o ňu samu. Príťažlivý Sam však robí všetko pre to, aby ju presvedčil o opaku...

O knihe:
original - Sweet fortune
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - hrdinovia sa mi nepáčia, ale ku knihe sa hodia, takže pohoda

Moje pocity:
- strašne, strašne, strašne veľa sa tam riešil vzťah medzi Jessie a Samom. Ako keby neexistovalo nič iné. Toto mi tam trošku dosť liezlo na nervy. Nehovorím, že toto bola jediná vec, ktorá sa tam riešila, ale na mňa to bola najvýraznejšia vec a niekedy až otravná.
- Jessie mi bola sympatická tým jej pracovným životom. Vystriedala kopec zamestnaní, z viacerých (ak nie zo všetkých) ju vyhodili, ale stále bola optimistická a dokonca vyhadzov oslavovala šampanským. Dá sa povedať, že sa hľadala a možno nakoniec našla čo hľadala.
- Sama som zo začiatku nemala rada. Prišiel mi naozaj len ako taký žralok, ale postupne sa z neho vykľul sympoš.
- tá detektívka čo sa tam odohrávala bola zaujímavým spestrením, ale pre mňa neuveriteľným. A to si hovorím, že ja uverím všeličomu. Veď aj uverím, aj tomuto by som uverila, keby všetko tak dokonalo nevyšlo a všetko vyriešili bez pomoci.
- jej otec mi bol sympatický. Taký starý bručoun, ale to, že tak veľa robil aj na úkor rodiny mi sympatické nebolo. Ale tak každý má v živote iné priority a keď to bola preňho práca, čo už s ním.
- Elizabeth, jej sestra mi prišla rozumom staršia ako 12 rokov, ale bola zlatučká.
- dve mamy, tak to bola zvláštna vec. Ale zase aj dve mamy mali a o malú Elizabeth, Jessinu sestru sa nemal kto starať. Musela sa o ňu starať Jessie, takže mi to príde ako poriadne rozvrátená rodina, ale zase  možno len nevedeli naviazať vzťahy.
- na veľa miest sme sa nedostali, ale postáv tam bolo dosť
- v príbehu boli aj nejaké tie detektívne zápletky, takže nuda nebola. Len škoda, že boli také trochu ako keby pritiahnuté za vlasy.
- Jessina teta bola o ničom psychoška. Prišla mi sama na hlavu. Veď tam hovorila také veci, čo ani pravda nebola. Napríklad, že Jessin otec je stratený prípad a keď sa s ním Jessie snaží nadviazať nejaký ten kontakt a vzťah je to zbytočné a nakoniec to až také zbytočné nebolo. A ešte kopec iných veci, kvôli ktorým mi bola nesympatická.
- kniha sa dala prečítať. Bola fajn, ale nejaká taká nezabudnuteľná alebo že by som ju čítala dokoliečka, tak to určite nie.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...