pondelok 3. novembra 2014

Októbrové úlovky

To, že mi ďalší mesiac prešiel ani neviem ako nemusím ani spomínať. Asi si musím kúpiť hodinky a strčiť ich do chladničky alebo mrazáku. To už nie je normálne ako ten čas letí. Ale asi to bude aj tým, že mám často zahrabaný nos v knihách a potom naozaj neviem ako mi to všetko ubziklo.
Taktiež toto fujky počasie, ktoré si už pomaly žiada čiapky, šále, teplé bundy a topánky. Myslíte si, že by sa dalo oklamať počasie keby sme všetci nosili letné oblečenie? Zima by si povedala, že sa asi pomýlila a prišlo by leto? Asi nie čo. Asi by sme skôr všetci nachladli :( Nevadí ja sa s tým nejako zmierim a skúsim sa z toho aspoň trošku tešiť.
Tento mesiac som toho veľa nekúpila. Skôr som veci dostala a čo boli nejaké nákupy, tak vianočné darčeky. Dúfam, že na konci novembra budem mať nakúpené všetky vianočné darčeky a v decembri budem mať pokoj a budem si užívať sviatočnú, zimnú atmosféru, trhy...
Dosť už reči. Ideme na fotky.


Kozmetika a ostatné:


Isolda krém na ruky (od maminky)
Nivea antiperspirant for black & white - ten si kupujem už dlhšie a tento obal sa mi najskôr nepáčil, ale to zamykanie, odomykanie je sranda a ušetrí sa tak hádam aj životné prostredie, keď to bude bez vrchnáčika.
8GB USB surf - naši ho dostali, keď si kúpili cigarety. Najskôr som si myslela, že mi doniesli nejakú blbostičku z kinderka alebo čo, ale kľúčik sa vždy zíde.
Hviezdičková taštička do kabelky (Kik, od našich) - tie pevnejšie igelitky už nikde nekupujem, nedostávam, takže keď idem na nákupy idem bez igelitky a nahádžem si to do kabelky alebo do auta. Takže taška sa mi určite zíde, ak ju nebudem zabúdať doma.
Metlička + škriabka do auta (Kik) - pre nás krpcov si myslím, že takáto dlhá škrabka bude super. Len som zvedavá ako dlho vydrží. A metlička na sneh tiež nie je na zahodenie.


Obal na topánky (net) - kvalita nič moc. Myslela som, že bude pevnejší a zase dôvod prečo nenakupujem rada na nete :/


Aroma lampička (kvetinárstvo v Tescu, od maminky) - tá moja aroma lampička z Kauflandu sa mi síce páčila, ale bola malá. Často som musela dolievať vodu (takže olejčeky ma nebavilo používať) a keď som nechtiac buchla do stolíka, kde stála, tak sa mi z nej vylial vosk a bol všade a dosť na prd sa to čistilo. Takže dúfam, že táto bude lepšia a som zvedavá ako bude potme vysvecovať. Určite vám to cvaknem na insta.


Oblečenie:


Tmavo-šedý šál - tento šál dostali naši k cigaretám. Ako nie som za takéto podporovanie fajčiarov, ale keďže tie cigarety by si kúpili tak či tak, tak k ním aspoň niečo dostali. Šál sa mi celkom páči. Farbu som si vyberala sama a povedala by som, že asi najkrajšia čo tam mali, lebo ostatné vyzerali byť také vyblednuté.


Knihy:

záložňa

Virginia Andrewsová - Záhrada tieňov
Virginia Andrewsová - Ovocie minulosti
Virginia Andrewsová - Kvety v podkroví
Virginia Andrewsová - Moja zlatá Audrina
Julia Barrettová - Úprimnosť a klam (toto by malo byť pokračovanie knihy Pýcha a predsudok)
- tento mesiac som si chcela dať od nákupov kníh pokoj a skoro by sa mi to podarilo, keby som nenarazila v záložni na tieto knihy za facku. Nemohla som ich tam nechať. Od tejto autorky mám prečítanú len jednu knihu a nebola zlá, tak uvidíme.


Ešte som nakúpila nejaké Vianočné darčeky, policu do knižnice...
Dúfam, že tento mesiac stihnem viac článkov a aj iné ako len knihy. A dúfam, že nachystám aj nejaké tematické články, lebo minule som sa tak zamyslela, že kopec veci ide mimo mňa. Napríklad ako Halloween. Nie je to tým, že by sa mi tento sviatok nepáčil a rada by som nahodila nejaký kostým a išla sa baviť, ale po prvé u nás veľmi nie je kde a po druhé ani nie je s kým. Ale len čo dokončím letné resty idem sa venovať zime a zimným článkom.
Víkend som mala trochu taký lietaco-oddychový, takže článok prinášam až dnes, ale nič také vám neušlo, keďže nákupy boli naozaj minimálne a za október sme sa neboli nikde výletovať ani sme nezažili niečo, čo by si zaslúžilo pozornosť.

Prajem Vám pekný slnečný pondelok :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...